خبرگزاری کار ایران

کاپیتان سابق تیم ملی در تمرینات ذوب‌آهن حضور یافت

جواد نکونام که این روزها در العربی قطر بازی می‌کند به تمرینات ذوب‌آهن رفت و به کادرفنی و بازیکان این تیم روحیه داد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی که به در محل تمرین تیم ذوب آهن در کشور قطر رفته بود،  در مورد بازی ذوب‌آهن و لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت:امیدوارم نماینده فوتبال ایران بتواند سه امتیاز مهم این بازی را کسب کند، بازی بسیار سختی خواهد بود و آرزوی موفقیت با نتیجه خوب برای تیم ذوب‌آهن می‌کنم. یحیی دوست و هم بازی من بوده و بقیه بازیکنان ذوب‌آهن هم روبهرو یا در تیم ملی کنارشان بازی کرده‌ام و به همین علت وظیفه دانستم در تمرینشان حضور پیدا کنم. بالاخره در اینجا کری بین قطری‌ها و ایرانی‌ها وجود دارد و امیدوارم تیم ذوب‌آهن باعث سربلندی ما شود.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره شایعه بازگشتش به تیم ملی پس از بازی های درخشانش در قطر گفت: من چه بازی خوب و چه بد انجام دهم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بازیکنان جوان تیم ملی خودشان را به خوبی در تیم ثابت کنند.

نکونام در مورد باخت العربی به الریان  گفت: الریان تیم بسیار قوی دارد و عملکردش این را نشان می دهد، طبیعی بود که این بازی را ببازیم. این تیم با تیم های دیگر اختلاف فاحش دارد و تنها یک باخته داشته و بقیه بازی ها را پیروز شده است.

 

 

 

کد خبر : ۳۴۹۳۹۰