خبرگزاری کار ایران

همیشه باید بهترین تیم آسیا باشیم

کشاورز: قهرمانی ما در رقابت‌های فوتسال آسیا کار سختی بود

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد که تیم ملی فوتسال همیشه باید بهترین تیم آسیا باشد.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز پس از  بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از قهرمانی رقابت‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: تیم ملی قاطعانه این مسابقات را آغاز کرد و خوب هم به پایان رساند. لیاقت فوتسال ایران همین است و باید همیشه بهترین تیم آسیا باشیم. با همت و تلاش بازیکنان توانستیم کاپ قهرمانی را بگیریم و به مردم هدیه دهیم.

وی در واکنش به اهدای پاداش 500 دلاری به بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: ما برای پاداش و این حرف‌ها بازی نمی‌کنیم. برخی مواقع ناراحت می‌شویم ولی همین که مردم خوشحال باشند، خستگی از تن‌مان بیرون می‌آید.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که بهتر نیست بی‌خیال گرفتن این مبلغ پاداش شوید، عنوان کرد: چه چیزی باید بگویم؟

کشاورز در خصوص جام جهانی کلمبیا تصریح کرد: ما برای مسابقات جام جهانی فرصت داریم و باید تلاش زیادی انجام دهیم چون بازی‌های جام جهانی خیلی سخت است. قهرمانی ما در رقابت‌های فوتسال آسیا کار سختی بود اما خدا را شکر توانستیم کاپ قهرمانی را به مردم هدیه دهیم.

وی در مورد اینکه از تیم ملی فوتسال ایران به خوبی حمایت نشد، گفت: درست و حسابی از تیم ملی فوتسال حمایت نشد و این در حالیست که در ازبکستان شاهد بودید که حداقل 6،7 هزار نفر برای حمایت از تیم ملی کشورشان به ورزشگاه آمدند اما بچه‌ها خوب تلاش کردند و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه شکست ژاپن باعث هموار شدن قهرمانی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها شد، خاطر نشان کرد: اتفاقا ژاپن لیاقت بازی کردن جلوی ایران را از دست داد.

 

کد خبر : ۳۴۹۴۸۸