خبرگزاری کار ایران

دنبال تجربه‌ای جدید با من‌سیتی‌ام

گواردیولا: اهداف زیادی در لیگ‌قهرمانان دارم/یوونتوس در فرم بسیار خوبی است

سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که اهداف زیادی در لیگ‌قهرمانان اروپا با باواریایی‌ها دارد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب با یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا بسیار حساس و پیچیده است. مهم نیست حریف چه تیمی است، مهم مرحله این رقابت‌ها است.

وی افزود: یوونتوس سال‌های اخیر کارهای بسیار خوبی با کونته و آلگری انجام داده است. آنها این فصل را بد شروع کردند اما رفته‌رفته به رشد رسیدند و توانستند بسیار بهتر کار کنند. من انتظار یک بازی سرگرم‌کننده را دارم.

سرمربی بایرن‌مونیخ همچنین متذکر شد: این درست است که ما دو مدافع‌میانی خود را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ایم اما چه می‌توان کرد؟ این وضعیت ماست. ما نمی‌توانیم در مورد آن شکایت کنیم. ما سعی خواهیم کرد بازی معمول خود را به نمایش بگذاریم، هر کس که با ما به تورین سفر کرده آماده بازی است.

وی با تمجید از تیم ایتالیایی گفت: یوونتوس در فرم بسیار خوبی است و چندین هدف را در سر دارد اما ما سعی خواهیم کرد با بازی معمول خود نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در ادامه افزود: یوونتوس یک تیم بسیار با کیفیتی است که می‌خواهد پنجمین اسکودتو متوالی خود را فتح کند. من انتظار دارم آنها ما را عمیقا مورد فشار قرار دهند و بازی سختی را برای ما رقم بزنند.

گواردیولا درباره تغییرات در خط دفاع و میانی تیمش هم گفت: شاید آرتورو ویدال بتواند در خط دفاع بازی کند، این اتفاق محتمل است، او می‌تواند در هر نقطه‌ای از زمین بازی کند. آرین روبن در آخرین دیدار زیاد آماده نبود اما ما به او نیاز داریم، اما در صورت لزوم می‌توانیم گوتزه را جایگزین را وی کنیم.

وی با تمجید از برخی ستاره‌های یووه خاطرنشان کرد: بازیکنانی مانند پوگبا، مارکیزیو، اورا، بونوچی، دیبالا، بوفون، لیخشتاینر و .. می‌توانند برای ما دردسر های زیادی را ایجاد کنند.

گواردیولا همچنین متذکر شد: من در لیگ قهرمانان اروپا قطعا اهداف زیادی دارم اما همانطور که در گذشته دیده‌اید نمی‌خواهم موفقیت‌های تکراری را در موقعیت‌های تکراری کسب کنم.

من در بارسلونا به موفقیت رسیدم و پس از آن به بایرن‌مونیخ آمدم تا تجربه جدیدی را کسب کنم، حالا نیز می‌خواهم در منچسترسیتی دنبال تجربه‌ای جدید باشم.

 

 

کد خبر : ۳۴۹۵۶۷