خبرگزاری کار ایران

با تمجید از مربی هلندی؛

بکام: سرمربیگری من‌یونایتد کار آسانی نیست/ فن‌خال راه درست را نشانم داد

ستاره‌سابق من‌یونایتد معتقد است سرمربیگری روی نیمکت شیاطین‌سرخ کار آسانی نیست.

به گزارش ایلنا، دیوید بکام با تمجید از سرمربی هلندی منچستر یونایتد گفت: فن‌خال یک مربی در کلاس جهانی است و کارنامه او مؤید این موضوع است. سرمربیگری من‌یونایتد کار آسانی نیست و باید به این مربی زمان داد تا بتواند تفکرات خود را پیاده کند.

وی ادامه داد: هواداران این فصل بارها خشمگین شده‌اند و انتظارت‌ آنها از تیم‌شان بالاست اما این را بدانند که فن‌خال مربی بزرگی است و او خود بهتر از هر کس دیگری می‌داند که تیمش امسال نتایج خوبی نگرفته است.

شماره 7 اسطوره‌ای پیشین یونایتد متذکر شد: من یک بار فن‌خال را ملاقات کردم آن‌هم در شرایطی که خیلی اوضاع خوبی نداشتم. او به من کمک کرد  و راه درست را به من نشان داد.

وی ادامه داد: معتقدم هر کسی که روی نیمکت یونایتد می‌نشیند، سیبل انتقادات می‌شود اما بهترین زمان برای قضاوت، انتهای فصل است چون بازی‌های زیادی تا آن موقع باقی مانده است.

بکام اضافه کرد: می‌دانید که منچستریونایتد در حال پوست‌اندازی است. زمانی در این تیم بازیکنان بزرگی بازی می‌کردند، البته بازیکنان فعلی هم خوب هستند اما برای بازی در تیم بزرگی مثل منچستر، کمی کم تجربه‌اند. تک تک آنها در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی خطاب به هواداران این تیم گفت: به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص تیم، از هواداران می‌خواهم صبر داشته باشند تا بازیکنان کم‌کم به بازی‌کردن در  اولدترافورد عادت کنند و فلسفه بازی در تیمی مثل یونایتد را درک کنند.

بکام در ادامه افزود: برای تیمی که به مدت 20 سال قدرت اول فوتبال جزیره بوده خیلی سخت است در این شرایط قرار داشته باشد اما اگر بپذیریم این یک مرحله گذار است، می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

کاپیتان پیشین شیاطین‌سرخ تاکید کرد: یونایتد، یونایتد است، چه دوستش داشته باشید، چه از آن متنفر باشید. یونایتد یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیاست. اگر نگوییم که بزرگ‌ترین است. تنها چاره‌ای که این تیم دارد این است که جام را یکی‌یکی درو کند. این اتفاقی است که باید برای آنها  بیفتد!

کد خبر : ۳۴۹۸۵۴