خبرگزاری کار ایران

حمایت تمام قد ابوترابی و کیهانی از مربی تیم ملی دوومیدانی

پس از برکناری سرمربی تیم ملی صحرانوردی، شاگردان او در تیم ملی به حمایت از او پرداختند.

محمدرضا ابوترابی و حسین کیهانی، بازیکنان تیم ملی صحرانوردی پس از برکناری روح الله محمدی، سرمربی تیم ملی این رشته، حمایت شدیدی از مربی خود کردند.

پس از خبر برکناری محمدی از تیم ملی صحرانوردی،  شاگردان این مربی در گفت‌و‌گو با ایلنا به حمایت از سرمربی خود پرداخته و گفتند: اگر محمدی نباشد ماهم به مسابقات آسیایی دوومیدانی نمی‌رویم. زیرا اگر در این مسابقات نتیجه بدی کسب کنیم باید پاسخگو باشیم. آقای محمدی مربی ما است و او بهتر از هرکس از نظر فنی ما را می‌شناسد و ما با او می‌توانیم نتیجه مطلوبی بگیریم. ریسک بزرگی است که بدون مربی‌مان به این مسابقات برویم و ما این ریسک را نمی‌کنیم.

محمدرضا ابوترابی، شاگرد روح الله محمدی گفت: اگرهم می‌خواستند آقای محمدی را کنار بگذارند باید زودتر از این‌ها اقدام می‌کردند نه دقیقه 90 که ما نتوانیم با شرایط کنار بیاییم. البته هنوز هم به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده‌اند و این خیلی عجیب است. در دوومیدانی، کیفیت سرمربی بستگی به شاگردهایش دارد. ما هم شاگردهای آقای محمدی هستیم و بدون او به این مسابقات نمی‌رویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که حق او ضایع نشود.

حسین کیهانی، دیگر شاگرد سرمربی تیم ملی هم در حمایت از محمدی گفت: ما دو روز است از مسابقات آسیایی قطر برگشتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. این‌ها نتیجه زحمات مربی جوان و علمی مثل آقای محمدی است. با برنامه‌ها و تمرین‌های او ما کار کردیم و به اینجا رسیدیم.حق او و ما نیست که اینطور بشود.

کد خبر : ۳۵۰۱۷۲