خبرگزاری کار ایران

سرمربی الجزیره: تراکتور فراتر از آنالیز‌های ما بود

هنک تن کاته با بیان اینکه تراکتورسازی فراتر از آنالیزهای پیش از مسابقه عمل کرد، افزود: عملا از دقیقه 10 بازی بازنده شدیم و نتوانستیم به بازی بازگردیم.

هنک تن‌کاته پس از پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الجزیره با حضور در نشست خبری در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به تراکتورسازی تبریک بگویم. آنها بهتر و سریع‌تر بازی کردند و با شرایط هوا و استادیوم خودشان را وفق دادند و در مجموع از ما بهتر بودند.

وی درباره اینکه تراکتورسازی همان تیمی بود که آنالیز کرده بود یا با تفکرات او فرق داشت، خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم تراکتورسازی نسبت به چیزی که دیده بودیم، متفاوت بوده باشد. به بازیکنانم گفته بودم تراکتورسازی یک تیم با تجربه است، در خط دفاعی خوب کار می‌کند و به حریفان موقعیت زیادی نمی‌دهد. چیزی که من دیدم، تفاوت زیادی با آنالیزمان نداشت. در 10 دقیقه دو گل دریافت کردیم که این ضربه بدی به ما زد و فرصتی نبود که به بازی برگردیم. این دو گل کار تیم ما را سخت کرد.

سرمربی تیم الجزیره امارات درباره میزبانی و جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: مشکلی در میزبانی نبود و استقبال خوبی به عمل آمد. من در کشورهای زیادی بودم، اما استقبالی که در ایران از من انجام شد خیلی خوب بود. تمام پرسنل هتل نیز در مدت زمان حضورمان در تبریز رفتار خوبی با ما داشتند.

تن‌کاته درباره تعویض‌هایی که انجام داد، اظهار داشت: بعد از اینکه سه گل از تیم حریف خوردیم، می‌دانستیم که قطعاً شکست می‌خوریم و جو ورزشگاه تأثیری در تعویض‌های ما نداشت. در جام حذفی بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و تصمیم گرفتیم بازیکنان‌مان را برای این بازی‌ها نگه داریم.

وی در خصوص اینکه از عملکرد بازیکنانش راضی بوده یا نه، تصریح کرد: قطعاً از عملکرد هیچ کدام از بازیکنانم راضی نبودم و بعد از اینکه سه گل دریافت کردیم، بازی را از دست دادیم. تراکتورسازی از لحاظ فنی برتر از تیم ما بود. در 10 دقیقه اول که دو گل دریافت کردیم، برای بازگشت امید داشتیم، اما گل سوم تمام برنامه‌های ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم الجزیره امارات درباره میزبانی شهر تبریز تأکید کرد: من آدم سیاسی نیستم و نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.

 

کد خبر : ۳۵۰۲۱۹