خبرگزاری کار ایران

عده‌ای به دنبال برهم زدن آرامش‌مان هستند

قلعه‌نویی: با یک بازی خوب و منطقی پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با یک بازی خوب تاکتیکی و منطقی بردی خوب را به مردم تبریز تقدیم کردیم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل الجزیره امارات در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، گفت: خدا را شکر می‌کنم با یک بازی خوب یک برد پرگل و خوب به مردم آذربایجان هدیه کردیم. مردم خیلی خوب تشویق کردند. عده‌ای نمی‌خواستند از اول فصل تیم آرامش داشته باشد.

وی افزود: اینها برایشان فرقی نمی‌کند امیر قلعه‌نویی در تیم باشد یا اولیویرا فقط هدفشان این است که خودشان اینجا باشند و به هر قیمتی به ما لطمه می‌زدند با روح و روان مردم بازی کردند و می‌خواستند این بچه‌های سرباز را مقابل مردم قرار دهند. اکنون به ساق پای این سربازها نگاه کنید که پر از جای استوک است. خدا را شکر توانستیم رفته رفته تیم را یکی کنیم و امروز این نتیجه رقم بخورد. شما ببینید زمین را به چه روزی انداختند.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: زمینی که برای دیدارهای آسیایی است آیا باید تیم‌های لیگی در آن حاضر شوند، خودشان می‌دانستند بعد از بازی با پدیده این زمین نیاز به یک ماه استراحت دارد ولی بازی در آن برگزار کردند. این افراد به دنبال لطمه زدن به تراکتورسازی هستند. اگر سعید عباسی سال قبل تیم را قهرمان می‌کرد نامش در تاریخ ثبت می‌شد. ما یک اسم آوردیم ببینید چقدر به او حمله کردند. این کارها درست نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از ضرباتی که ما خوردیم لغو اردوی ترکیه بود سر اینکه مهدی شریفی به تیم ما آمد کاری کردند که اردوی ترکیه لغو شود و آن لطمه به ما خورد و الا ما از دو، سه بازی قبل وضعیت بهتری پیدا می‌کردیم.

قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: ما به خوبی ارتباط خط هافبک الجزیره و خط حمله این تیم را بر هم زدیم. آنها دو مهاجم زهردار داشتند دیدید یک موقعیت به دستشان آمد و آن را به گل تبدیل کرد که البته آفساید بود. ما حتی به این تیم یک موقعیت گل ندادیم. تأسف می خورم از افرادی که تراکتور را به این روز انداختند ما بعد از بازی با سپاهان آرامش پیدا کردیم و توانستیم امروز طوری بازی کنیم که 4 گل به حریف بزنیم. واقعاً بازیکنان ما امروز سربازان وطن بودند. خواهش می‌کنم کمک کنید تراکتورسازی روی پا بایستد و بهترین نتایج را بگیرد. پرشورها همیشه پرشور هستند و صاحبان اصلی تیم‌اند. منِ قلعه‌نویی در این موفقیت‌ها کمترین تأثیر را دارم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: ما مقابل پدیده هم خوب بازی کردیم، مقابل استقلال خوزستان یک موقعیت به حریف ندادیم و سپاهان حرفی برای گفتن نداشت. امروز چون آرامش خوبی داشتیم خوب بازی کردیم واقعاً بازیکنان به توصیه‌های ما گوش دادند البته خوشحالی ما تا فردا، سپس این بازی را فراموش می‌کنیم و فقط به فکر بازی بعدی هستیم. این بچه‌ها پتانسیل زیادی دارند روزی که به تیم آمدم مشکلات زیاد بود کاردوسو به عنوان یک خارجی شرایط ما را درک می‌کرد و می‌گفت این تیم 4 تکه است. ما کم کم تیم را به آرامش رساندیم.

وی افزود: پرشورها همیشه پرشور هستند برخی می‌خواستند با خط دهی آرامش را از ما بگیرند. این سربازها با جان و دل بازی می‌کنند و تمام تلاششان را می‌کنند تا در ادامه و در لیگ آسیا موفق باشیم.

قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: امروز ما یک بازیکن آماده داشتیم و آن هم تیم تراکتورسازی بود همه بازیکنان ما خوب بودند و واقعاً انتخاب بهترین از بین آنها بسیار سخت است. امروز هافبک‌های دفاعی ما بیش از 12 کیلومتر دویدند. الجزیره در هر بازی بیش از دو گل زد ولی امروز یک موقعیت هم نداشت. شاید برخی امروز بیشتر به چشم آمدند ولی همه خوب بازی کردند. همین سروش رفیعی امروز بیش از 10 کیلومتر دوید.

وی تأکید کرد: ما تمام مسائل را مشخص کردیم که در هنگام ضربات اوت بازیکنان کجا بایستند. گل دوم واقعاً قبل از بازی آنالیز شده بود. امروز بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند.

وی در مورد اینکه تعویض دوباره مهدی شریفی به چه دلیل بود، گفت: این سؤال شما را بعداً جواب می‌دهم. او در جریان بازی پیراهنش را بالا زد که یک شعار مذهبی رویش نوشته بود که احتمال دارد بعداً ما را جریمه کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد این بازی باعث همدلی هواداران با تیم شد، گفت: روزهای سخت دوام نمی‌آورد من فقط با نیت خدمت‌ کردن این بار به تراکتورسازی آمدم روزی که به من گفتند امیر پاشا به آن دل نبستم و این بار که این حرف‌ها را در مورد من زدند را هم سعی نکردم در کارم دخیل کنم. یک مربی حرفه‌ای هستم و این بار می‌خواهم ثابت کنم برای خدمت آمده‌ام. امیدوارم خدا هم به ما کمک کند. آنقدر مربی و مدیر بومی و غیربومی به این تیم آمد و رفته است اما فقط تراکتور باقی مانده است. موقعی که تونی می‌رفت به من گفت که در پشت پرده اتفاقاتی می‌افتد اما ما سعی کردیم فقط تلاش کنیم.

وی افزود: برخی از بردمان ناراحت می‌شوند و من در چهره برخی این مسئله را می‌بینم امیدوارم آنها هم دلشان صاف شود و به تراکتورسازی کمک کنند.  اگر قلمی که در دست دارید یک مقدار این ور و آن ور شود برای برخی‌ها ذهنیت می‌سازد. رسالت قلم خیلی بالاست خیلی چیزها را در برخی چهره‌ها می‌بینم اما آمده‌ام کمک کنم. یک هفته آنفلوآنزا داشتم ولی یک دقیقه تمرین را ترک نکردم ، با دو روز استراحت خوب می‌شدم ولی به کارم غیرت دارم اما برخی فقط منافع خود را می‌خواهند. در پایان نشست خبرنگاران برای سرمربی تراکتورسازی دست زدند.

 

کد خبر : ۳۵۰۲۲۷