خبرگزاری کار ایران

دبیری: کفاشیان به اینفانتینو رای داده است

عضو هیات ریسه فدراسیون فوتبال گفت: بعد از برخورد بدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ما داشت، نظر کفاشیان برای رای دادن به شیخ سلمان تغییر کرد.

شهرام دبیری، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد انتخاب جیانی اینفانتینو به عنوان رئیس جدید فیفا گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشت به نظر انتخاب اینفانتینو خیلی خوب است و معتقدم که ایشان می‌تواند رئیس خوبی برای فیفا باشد.

وی راجع به رای رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این انتخابات نیز بیان داشت: بعد از اتفاقاتی که در چند وقت گذشته رخ داد و برخورد بدی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ما شد، ما نظرمان به این صورت بود که در انتخابات فیفا به شیخ سلمان کمک نکنیم. بعد از آمدن اینفانتینو به ایران هم نظر آقای کفاشیان تغییر کرده بود او هم در نظر داشت تا در انتخابات به گزینه‌ای غیر از شیخ سلمان رای بدهد. انتخاب ما اینفانتینو بود و فکر هم می‌کنم کفاشیان به او رای داده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان راجع به تاثیر این انتخاب بر روی مناقشه میان ایران و عربستان گفت: شاید این انتخاب تا حدودی جو را به نفع ما کند، اما در حدی نخواهد بود که بخواهد روی صدور رای نهایی اثرگذار باشد. 

 

کد خبر : ۳۵۰۸۴۳