خبرگزاری کار ایران

لیگ ستارگان قطر

المسیمیر باز هم باخت/الغرافه متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۷۶

هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ ستارگان قطر با شکست خارج از خانه تیم مسیمیر پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیستم لیگ ستارگان قطر دو تیم قطر و المسیمیر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر قطر به پایان رسید تا شکستی دیگر برای محمد نوری و یارانش رقم خورد. المسیمیر از 20 بازی خود تنها 4 امتیاز کسب کرده است و سقوط این تیم به دسته پایین تر قطعی شده است.

محمد نوری در این دیدار مثل دیدارهای قبلی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد. او در دقیقه 30 یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد.

همچنین یک دیدار دیگر نیز در این هفته برگزار شد که در آن جدال ام صلال با الغرافه برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید تا امتیازات این دیدار تقسیم شود.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ام صلال برگزار شد مسعود شجاعی ستاره ایرانی الغرافه در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و برای دومین هفته پیاپی موفق به گلزنی شد تا سهم بسزایی در کسب این تساوی خارج از خانه تیمش داشته باشد.

شجاعی گل دوم تیمش را در دقیقه 54 به ثمر رساند.

الغرافه با تساوی که در این دیدار به دست آورد 26 امتیازی شد و در همان رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند.

در حساس ترین دیدار این هفته هم یکشنبه شب السد در ورزشگاه خانگی خود از العربی پذیرایی می کند که این دیدار جنگ برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز