خبرگزاری کار ایران

بازی برگشت بسیار سخت‌تر از بازی رفت است

آذری: تلاش می‌کنیم میزبان خوبی برای لخویا باشیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: نگاه ما به میزبانی از لخویا صرفاً ورزشی است و سعی می‌کنیم همانطور که آن‌ها میزبانی بسیار خوبی از ما داشتند، ما هم میزبان خوبی برای قطری‌ها باشیم.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی پیش روی تیمش برابر لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با بردی که در بازی رفت مقابل لخویا بدست آوردیم، شرایط روحی تیم بسیار عالی است. در این مدت تیم ریکاوری خیلی خوبی هم داشته است و فکر می‌کنم از همه نظر برای بازی برگشت آماده هستیم. این بازی نسبت به بازی رفت بسیار سخت‌تر است. از این لحاظ که لخویا حالا شناخت بهتری نسبت به ما دارد و قطعاً سعی خواهد داشت تا با انجام یک بازی رو به جلو و هجومی شکست باز رفت را جبران کند.

وی ادامه داد: بازی رفت در دفترچه خاطرات ما ثبت شد و ما دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنیم و همه نگاه ما به دیدارهای پیش رو است. من همیشه به بازیکنان تیم گفته‌ام که اگر در زمین با همه وجود تلاش کنند قطعاً نتیجه خواهند گرفت. باید تلاش کنیم تا بتوانیم در بازی برگشت هم به پیروزی برسیم و اصلی‌ترین هدف ما در این مقطع همین است. فکر می‌کنم با ارائه یک بازی منطقی می توانیم لخویا را در اصفهان هم شکست بدهیم و امیدوار هستم که این اتفاق رخ بدهد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به حساسیت‌های فعلی در رابطه با میزبانی نمایندگان ایران از کشورهای عربی و همچنین نحوه میزبانی از تیم لخویا نیز اظهار داشت: این حساسیت برای عرب‌ها است و ما هیچ حساسیتی در این مورد نداریم. هفته پیش که به قطر رفته بودیم آنها بهترین میزبانی ممکن را از ما داشتند و تمام شرایط را برای ما فراهم کرده بودند. من هم از مدیران باشگاه لخویا تشکر کردم و گفتم در ایران میزبانی خوبی از شما خواهیم داشت.

آذری در پایان گفت: نباید به این مساله دامن زد. ما ورزشی فکر می‌کنیم و نگاه ما به میزبانی از لخویا صرفاً ورزشی است. سعی می کنیم همانطور که آنها میزبانی بسیار خوبی از ما داشتند، ما هم میزبان خوبی برای قطری‌ها باشیم.

 

کد خبر : ۳۵۱۱۹۹