خبرگزاری کار ایران

طعنه مسعود اقبالی به بهرام افشارزاده/ مدیرانی که فقط جای‌شان عوض می‌شود

افشارزاده گاهی در کمیته ملی المپیک و گاهی در فدراسیون‌های مختلف بوده است و برای همه ما چهره قابل احترامی است اما در مقام عمل باید ببینیم که او چه کرده است؟

مسعود اقبالی، مربی پیشین استقلال در مورد بازی‌های این فصل استقلال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: استقلال در نیم فصل اول به خوبی کار کرد و یک رنسانسی در استقلال به وجود آمد. از این گذشته استقلال بازیکن‌هایی را به خدمت گرفت که از لحاظ فنی و سواد فوتبالی جزو بهترین‌های این فصل لیگ بودند که البته نوسان‌هایی هم داشتند. اما من معتقدم اگر حاشیه‌ها برای استقلال مشکل‌ساز نشود و مسائل مالی بازیکنان حل شود استقلال جزو چهار تیم اول این فصل خواهد بود.

اقبالی همچنین در مورد اختلافات هیئت مدیره استقلال با افشارزاده اینگونه واکنش نشان داد: پروسه 35 ساله در مناسبات فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی و حتی سیاسی باشگاه‌ها تحت مدیریت فرد یا افرادی است که از لحاظ بسیاری از پیشکسوتان مورد تایید نیستند. در این 35 سال نشان داده شده که این افراد همیشه بودند اما دلیل بودنشان هیچوقت برای کسی مشخص نبوده است.این سوال همیشه برای پیشکسوتان مطرح است که چرا این مدیران تغییر نمی‌کنند و فقط جای‌شان عوض می‌شود.

اقبالی ادامه داد: افشارزاده گاهی در کمیته ملی المپیک و گاهی در فدراسیون‌های مختلف بوده است و برای همه ما چهره قابل احترامی است اما در مقام عمل باید ببینیم که او چه کرده است؟ چه عملکردی داشته؟ در حال حاضر اینطور که ما می‌دانیم استقلال مشکلات مالی دارد. من در متن اتفاقات باشگاه استقلال نیستم اما آن‌ چیزی که از رسانه‌ها برداشت می‌کنم این است که هیئت مدیره از افشارزاده رضایت کامل ندارد.

مربی پیشین استقلال در مورد اختلافاتی که بین مجیدصالح و پرویز مظلومی به وجود آمده است نیز گفت: مظلومی و صالح هر دو شاگردان کلاس مربیگری بنده بودند. از لحاظ تحصیلات و دانش تئوریک مجید صالح برتر از مظلومی است. صالح بازیکن بوده است و در باشگاه سایپا نفر اول بود. به هر حال مجید صالح توقع دارد تفکر اشتراکی و تیمی در باشگاه وجود داشته باشد.

این پیشکسوت استقلال در پایان به ایلنا گفت:‌ متاسفانه سرمربیان ایرانی اکثرا فردی و سلیقه‌ای عمل می‌کنند و کار جمعی را نمی‌پسندند. الان مربیان بزرگ دنیا در حین بازی از دستیاران خود کمک می‌گیرند. ما وقتی واژه کمک را به کار می‌بریم یعنی چه؟ سرمربی تیم باید با مربیان مشورت کند و تصمیم نهایی را بگیرد. متاسفانه در ایران تا مربی مطرح می‌شود سرمربیان فکر می‌کنند منصبشان در خطر است و کمک مربی می‌خواهد جای شان را بگیرد، که این تفکر غلط است.

کد خبر : ۳۵۱۶۰۸