خبرگزاری کار ایران

چه کسانی فرم ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال را گرفته‌اند؟

بازی رسانه‌ای با فرم ثبت نام

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۸۹۶

برخی از این افراد فرم ثبت نام را می‌گیرند در حالی که می‌دانند شانس زیادی برای برنده شدن ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از صبح امروز مهلت ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آغاز شده است و تاکنون 9 نفر برای حضور در این انتخابات فرم گرفته‌اند.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال، مسعود سلطانی‌فر، رئیس سازمان گردشگری، عزیزی‌خادم، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، عزیزمحمدی، نایب‌رئیس سابق فدراسیون فوتبال، عباسی، مدیرعامل سیاه‌جامگان، صادق پور، مدیرعامل راه‌آهن، محمد قریب، مدیرعامل اسبق استقلال و محمد پنجعلی پیشکوست باشگاه پرسپولیس افرادی بودند که فرم‌های مربوط به حضور در انتخابات را تاکنون دریافت کرده‌اند.

موضوع جالب اما اینجاست که به نظر می رسد همه این افراد لزوما قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند. اما با این حال چرا فرم ثبت نام دریافت کرده‌اند؟ روشن است که گرفتن فرم ثبت نام گاهی می‌تواند برای برخی از این افراد بازی‌های رسانه‌ای خاصی به راه بیندازد. برخی از این افراد فرم ثبت نام را می‌گیرند در حالی که می‌دانند شانس زیادی برای برنده شدن ندارند بنابراین در کنار این موضوع می‌توانند امتیازاتی را کسب کنند یا حداقل برای چند روز هم که شده بازی رسانه‌ای راه بیندازند.

صحبت‌های عزیزالله عزیزمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد حضور در انتخابات می‌تواند موید همین نکته باشد. جایی که نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید: همه چیز بستگی به شرایط دارد. یکسری مسائل مانند حضور یا عدم حضور کفاشیان در انتخابات هست که باید اول این مسائل را بسنجم و بعد تصمیم‌گیری کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز