خبرگزاری کار ایران

برای جذب شیحی حساسیت به خرج دادیم

افشارزاده: اختلاف سلیقه در استقلال وجود دارد اما زیاد نیست

سرپرست استقلال اعلام کرد اختلافی که میان مظلومی و صالح به وجود آمده، امری طبیعی بوده و در حال حاضر هیچ اختلافی در تیمش وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بهرام افشارزاده در حاشیه دیدار تیم‌های رسانه ورزشی و پیشکسوتان استقلال و پر‌سپولیس گفت: به خاطر بزرگداشت مرحوم بهزادی و احدی در اینجا جمع شدیم و خوشحالم از این که به یاد این عزیزان درگذشته هستیم. همچنین به باشگاه نفت هم بابت درگذشت مربی این تیم تسلیت می گویم. برگزاری این مراسم‌ها قابل تقدیر است.

او در پاسخ به سوالی درباره بدهی‌های خارجی باشگاهش نیز بیا‌ن‌ کرد: مسائل مالی در حال حل شدن است و ما طبق برنامه بدهی‌ها را پرداخت خواهیم کرد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به جذب عادل شیحی چیست نیز اظها‌ر کرد: امیدواریم این بازیکن بتواند مثمرثمر باشد. او بازیکن خوبی است که می‌تواند در کنار سایر بازیکنان برای استقلال تلاش کند و دل هو‌اد‌ا‌ران را شاد کند. برای جذب او حساسیت به خرج دادیم تا بازیکن خوبی را جذب کنیم.

افشارزاده در پایان و در پاسخ به سوالی درباره اختلافات مظلومی و صالح گفت:  ظاهرا اختلافی بین مجید صالح و پورحیدری وجود داشت که افشارزاده پاسخ داد این اختلافات طبیعی است. چند روز پیش جلسه‌ای بین مظلومی، صالح در حضور پورحیدری و عبداللهی برگزار و همه چیز حل شد. اختلاف سلیقه وجود دارد ولی شما رسانه‌ها همه چیز را بزرگ می‌کنید و امیدوارم کمتر به این مسائل دامن بزنید.

 

 

کد خبر : ۳۵۱۹۱۷