خبرگزاری کار ایران

برادر علی دایی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخاب دایی چیزی از ارزش‌های پیوس و مرفاوی کم نمی‌کند

مربی صبای قم گفت: در چند بازی اخیر تمرکز لازم را نداشتیم و به همین دلیل امتیازات خوبی را از دست دادیم.

محمد دایی، مربی تیم صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد انتخاب علی دایی به عنوان برترین مهاجم پس از انقلاب فوتبال ایران در نظر سنجی برنامه نود گفت: تمام افرادی که اسمشان در این نظرسنجی بود، مهاجمان بزرگی بودند و همگی آن‌ها این شایستگی را داشتند که در این نظرسنجی انتخاب شوند. اما انتخاب علی هم با نظر مردم بود و مردم مثل همیشه به او لطف داشتند. انتخاب برادرم در این نظرسنجی چیزی از بزرگی و ارزشهای پیوس، مرفاوی و علیدوستی کم نمی‌کند.

دستیار علی دایی راجع به شرایط فعلی تیم صبا نیز اظهار داشت: در این مدتی که لیگ تعطیل ایت تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و به خوبی برای بازی روز یکشنبه مقابل سپاهان آماده شده‌ایم. این بازی برای ما بسیار مهم است و به 3 امتیاز این دیدار بسیار دشوار نیاز داریم.

وی راجع به دلایل افت صبا در چند بازی اخیر نیز گفت: ما در شروع فصل از نظر آماده‌سازی تقریباً از همه تیم‌ها عقب بودیم و بدنسازی خوبی را نداشتیم. اما علیرغم اینکه بازیکنان از نظر بدنی آمادگی کامل نداشتند، در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفتیم. ولی در چند بازی اخیر با اینکه از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داریم اخیر تمرکز لازم را نداشتیم و به همین دلیل امتیازات خوبی را از دست دادیم. تنها دلیل افت ما در چند بازی اخیر هم همین مساله بوده است و امیدوار این مشکل هم از این هفته برطرف شود.

 

 

کد خبر : ۳۵۱۹۷۳