خبرگزاری کار ایران

عبدی: هواداران خاص باید کمک کنند تا مشکلات پرسپولیس حل شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید که شکایت‌های صورت گرفته از این باشگاه قدیمی بوده و در حال حاضر فقط برای پرسپولیس حالت اجرایی پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی پس از پایان دیدار پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با رسانه ورزش گفت: بازی خوبی بود و خوشحال شدم که دوستان گذشته را دیدم. جا دارد یادی کنیم از احدی و بهزادی که دیگر در میان ما نیستند و اینطور بازی‌ها یادبود خوبی برای آنهاست.

وی ادامه داد: جا دارد از فریبرز مرادی هم یاد کنم که برای پرسپولیس زحمات زیادی را کشید هرچند که باید در زمانی که زنده هستیم از همدیگر یاد کنیم اما متاسفانه این دیدارها زمانی برگزار می‌شود که بزرگانی مثل احدی و بهزادی از بین ما رفته‌اند. هرچند که باید این فرهنگ را به نسل بعد انتقال دهیم تا این احترام‌ها همیشه وجود داشته باشد.

عبدی یادآور شد: باشگاه پرسپولیس در این مسائل اقدامات لازم را انجام می‌دهد و پیشگام است، ما مشکلات زیادی داریم و باید آنها را حل کنیم و در ادامه نیز به این طور مسائل بپردازیم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: خوشبختانه تیم در کورس است. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و شرایط سختی را در ادامه راه خواهیم داشت. همچنین از نظر اقتصادی و حقوقی هم مسائلی وجود داشت که باید پشت سر بگذاریم تا بتوانیم سال خوبی را رقم بزنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: شکایت‌های زیادی از قدیم بوده و به نتیجه رسیده است که باشگاه مسئول اجرای آن است. در مجموع شرایط سختی وجود دارد و دولت و ملت باید کمک کنند تا پرسپولیس به جایگاه خود برسد.

عبدی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه قرار است از برخی هواداران خاص کمک نقدی بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مسائل حقوقی را برای همیشه حل کنیم باید دست به دست هم بدهیم و هواداران خاص باید کمک کنند تا مشکلات پرسپولیس حل شود ما هم تلاش می‌کنیم در آینده از زحمات آنها قدردانی کنیم.

 

کد خبر : ۳۵۱۹۸۴