خبرگزاری کار ایران

درخشان: اگر مدیرعامل بودم کسی که اعتصاب کرده بود را بیرون می‌کردم

سرمربی تیم سابق پرسپولیس گفت: تیم دهه 60 شباهتی به این تیم نداشت چون آن زمان از اعتصاب خبری نبود و در 15 دقیقه اول سه گل از حریف جلو بودیم.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان بعد از دیدار منتخب سرخابی‌ها مقابل رسانه ورزش اظهار داشت: این کار بسیار خوبی است که اتفاقا همین حالا با بازیکنان صحبت کردیم که چند ماه چند ماه دور هم جمع شویم. برگزاری بازی‌های دوستانه باعث می‌شود پیشکسوتان محو نشوند و شرایط روحی بهتری پیدا کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در رقابت‌های این فصل گفت: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و بازی سختی مقابل تراکتورسازی خواهد داشت. امیدوارم که این تیم 3 امتیاز را بگیرد که اگر این اتفاق رخ دهد شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص اعتصاب بازیکنان و شباهت این تیم به تیم دهه 60 گفت: اولا که تیم دهه 60 در 15 دقیقه ابتدایی 3 گل از حریف جلو بود. ضمن اینکه آن زمان اعتصابی در کار نبود. با اعتصاب کردن کار پیش نمی‌رود و حاشیه‌ها بیشتر می‌شود. اصلا معنی اعتصاب چیست؟اگر من مدیرعامل بودم آن کسی که اعتصاب کرده را بیرون می‌کردم. اگر چنین کاری در اروپا انجام شود همه وحشتناک جریمه می‌شوند. این کار اصلا پسندیده نیست و باید با عواملش برخورد شود.

درخشان در خصوص عملکرد ضعیف تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: در سال‌های قبل هم همین وضعیت بود و همه می‌دانیم که تیم‌های پایه باید خروجی مثبتی داشته باشد. به نظرم اگر پرسپولیس به جای خرید بازیکنان میلیاردی یک سوم این هزینه‌ها را برای پایه‌ها انجام دهد، خیلی زود نتیجه خواهد داد.

 

کد خبر : ۳۵۱۹۸۷