خبرگزاری کار ایران

تمرین نفت برگزار شد/ همه چیز تحت تاثیر غیبت ابدی دارستانی

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۰۱۸

تمرین تیم فوتبال نفت تهران تحت تاثیر غیبت ابدی اکبر دارستانی و گریه‌های بازیکنان و کادر فنی این تیم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم فوتبال نفت تهران یک روز پس از اتفاق تلخ درگذشت اکبر دارستانی در زمین تهرانسر برگزار شد.

با توجه به غیبت ابدی مربی بدنساز نفت تهران بازیکنان این تیم به همراه کادر فنی با اشک‌های خود فضای بسیار سنگینی را در ورزشگاه ایجاد کرده و همین موضوع کار علیرضا منصوریان و مسئولین نفت تهران را برای آغاز تمرین سخت کرده بود.

میرشیبانی مدیر فنی، ایرانیان سرپرست و علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین بازیکنان را یک به یک به داخل زمین آورده بود و برای دقایقی با آنها صحبت کردند.

علیرضا منصوریان در صحبت‌های خود در ابتدا از بازیکنان خواستار قرائت فاتحه برای شادی روح دارستانی شد و خطاب به آنها گفت می‌دانم شرایط سختی را تحمل می‌کنید و همین حالا که با شما صحبت می‌کنم نای ایستادن ندارم اما زندگی ادامه دارد و خواسته ما از شما بازیکنان این است که همه تلاش خود را انجام دهید تا به موفقیت برسید و روح دارستانی عزیز را شاد کنید.

قرار است مراسم تشییع پیکر مرحوم دارستانی فردا برگزار شود و همسر و فرزند وی ساعت 4 بامداد به تهران خواهند رسید. مسئولان باشگاه نفت از بازیکنان و تمامی اعضای این باشگاه به همراه تیم‌های پایه خواسته‌اند فردا در مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر دارستانی شرکت کنند.

تمرین امروز نفت تهران در حالی برگزار شد که این تمرین تنها 50 دقیقه طول کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز