خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس یک سروگردن از بقیه مدعیان بالاتر است

عبدی: ما تیمی نیستیم که راحت به استقلال امتیاز بدهیم

استقلال تهران و راه‌آهن، جمعه از ساعت 15:30 به مصاف هم می‌روند.

بهادر عبدی، کاپیتان راه‌آهن در گفت‌وگو با ایلنا راجع به بازی مقابل استقلال به گفت‌وگو نشست.

عبدی در رابطه با این بازی می‌گوید: ما شرایط خوبی در جدول نداریم و قصد داریم هرآنچه که در توان داریم در بازی فردا به کار بگیریم تا بتوانیم جایگاه بهتری به دست بیاوریم. در این 9 بازی باقی مانده ما باید محکم بازی کنیم. استقلال هم برای برد به بازی خواهد آمد ولی ما تیمی نیستیم که به راحتی از ما امتیاز بگیرند.

هافبک تیم راه‌آهن در ادامه از سرمربی جدید راه‌آهن می‌گوید: توپالیدیس، مربی جدید تیم، قبلا دستیار مهدی تاتار بود، از لحاظ اخلاقی و فنی مربی خوبی به نظر می‌رسد.هرچند در این وقت اندک شاید فرصت نشود همه داشته‌هایش را در تیم پیاده کند.اما ما به عنوان بازیکنان تیم باید هرآنچه که در توان داریم برای او و تیم بگذاریم. آقای تاتار هم مربی بسیار خوبی بود. متاسفانه ما نتوانستیم آنطور که او می‌خواست در زمین بازی کنیم. مقصر اصلی اخراج او، ما بازیکنان بودیم. تاتار مربی خوب و کاملی بود و حق او نبود که اخراج شود. به هرحال تصمیمی بود که مدیران گرفتند. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم ناکامی‌های قبل را جبران کنیم.برای تاتار هم آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان راجع به مدعیان قهرمانی، اینطور می‌گوید: پنج تیم بالای جدول مدعی قهرمانی هستند. پرسپولیس که من سابقه حضور در این تیم را هم دارم از بقیه تیم‌ها یک سر‌وگردن بالاتر است. بار فنی بسیار خوبی دارند.حتی از زمان افشین قطبی که من هم در این تیم توپ می‌زدم و قهرمان هم شدیم بهتر بازی می‌کنند. اگر کمی دقت فردی بازیکنان بیشتر باشد این تیم می‌تواند با اختلاف زیاد، تیم‌های دیگر راشکست بدهد.

کد خبر : ۳۵۲۲۳۲