خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌ودوم لیگ؛

ریل ناهموار راه‌آهن برای صدرنشین/ آزمون سخت آقا معلم در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۲۵۲

سه بازی از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فردا(جمعه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فردا از سر گرفته خواهد شد.

راه‌آهن-استقلال؛ ریل ناهموار راه‌آهن برای صدرنشین

این بازی که دومین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ برتر است، برای آبی‌های تهرانی شرایط خاصی دارد. استقلال‌ها که به برد در این بازی نیاز ویژه‌ای دارند با گروهی از محرومین و مصدومین به استقبال این دیدار می‌روند. استقلالی‌ها در این دیدار، امید ابراهیمی و حنیف عمران‌زاده را به علت محرومیت و علیرضا رمضانی را به علت مصدومیت در اختیار ندارند و وضعیت بازیکنانی مثل خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی و جابر انصاری هم مشخص نیست و احتمال دارد این بازیکنان نیز نتوانند مقابل راه‌آهن قرار بگیرند. از سوی دیگر راه‌آهن هم که در لبه سقوط به لیگ یک راه می‌رود، بازی را بیش از پیش برای استقلالی‌ها سخت کرده است. این بازی که با تلاش استقلالی‌ها در آزادی برگزار می‌شود به نوعی، امتیاز میزبانی را به استقلای‌ها داده است تا شاید بتواند کمی به کمک آبی پوشان بیاید. نکته دیگری هم که شاید کمی صدرنشین لیگ را خوشحال کند این است که تارتار، از سرمربی‌گری راه‌آهن کنار گذاشته شده است و مربی خارجی به این تیم آمده است و این اولین بازی او در لیگ ایران به عنوان سرمربی است. این دیدار، جمعه از ساعت 15:30 آغاز می‌شود.

پدیده-ملوان؛ نبرد شش امتیازی

تیم‌های پدیده و ملوان که اختلاف جایگاهشان دو پله است، پیکار بسیار حساسی دارند. اگر هرکدام از این دو تیم این بازی را ببازد شرایط بدی در جدول، انتظار آنها را می‌کشد. ملوان‌ها که با 21 امتیاز در رده 12 جدول هستند باید در مشهد به مصاف پدیده 26 امتیازی برود. ملوان‌ها که با استعفای حمید استیلی وضعیت بسیار بدی را تجربه می‌کنند باید کار را با قدیر بحری، ادامه بدهند. این دو تیم جمعه از ساعت 16 باهم روبرو خواهند شد.

فولاد-سایپا؛ گرما به خوزستان برمی‌گردد

آخرین بازی روز جمعه باید بین فولاد و سایپا برگزار شود. فولاد که نیم فصل دوم را خوب آغاز کرده و توانسته از انتهای جدول جدا شود باید برای حفظ روند صعودی خود، با تیم مجید جلالی مسابقه بدهد؛ سایپایی که دچار فراز و نشیب‌های زیادی شده است. فولادی‌ها با برد سایپا وضعیت بهتری را می‌توانند بدست بیاورند و دل طرفداران خوزستانی خود را شاد کنند. فولاد - سایپا جمعه، ساعت 16 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز