خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۹۶

برانکو ایوانکوویچ در حالی امروز شاگردانش را در درفشی فر برای دیدار حساس برابر تراکتورسازی تمرین داد که برآورده شدن آرزوی کودکی معلول از حاشیه های جالب توجه آن بود.

به گزارش ایلنا، بعد از اتفاقات روز گذشته تمرین سرخپوشان و عصبانیت برانکو از برخی شاگردان بی انگیزه اش، امروز سرخپوشان تمرینات فشرده و البته شادابی را پشت سر گذاشتند.

حضور علی ضیاء که مشکلات او با پرویز مظلومی به یکی از حاشیه های بعد از دربی تبدیل شده بود، برای تهیه گزارشی عیدانه از دیگر حاشیه های تمرین امروز بود. مجری پرسپولیسی صدا و سیما که اکنون رابطه حسنه ای با پرویز مظلومی نیز دارد با حضور در محل تمرین سرخپوشان به تهیه گزارش و گفتگوهایی از سرخپوشان در کنار سفره هفت سین پرداخت.

 برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته از برخی از شاگردانش به دلیل بی انگیزه بودن شاکی بود در تمرین امروز اولتیماتوم سفت و سختی به آنها داد و در گفتگوی 20 دقیقه ای ابتدای تمرین با شاگردانش آنها را به اهمیت دیدارهای باقی مانده و اینکه او بی انگیزپی درتمرین را نمی پسندد کاملا واقف کرد.

 حضور کودکی معلول در تمرین پرسپولیس از دیگر حاشیه های تمرین امروز پرسپولیسی ها بود. این کودک پرسپولیسی که به همراه مادر خود در تمرین پرسپولیسی ها حاضر شده بود بعد از دریافت پیراهن مهدی طارمی و مهرداد کفشگری در گوشه ای زمین به نظاره تلاش سرخپوشان پرداخت. او آرزو داشت در کنار سرخپوشان حاضر شود و با آنها عکس یادگاری بگیرد که بازیکنان این تیم امروز به آرزوی این کودک تحقق بخشیدند.

 بنر بزرگی از تصویر هادی نوروزی، کاپیتان فقید سرخپوشان در محل تمرین این تیم نصب شده است.

 بازیکنان بعد از شنیدن صحبت های برانکو ایوانکوویچ در اختیار مارکو، بدنساز این تیم قرار گرفتند تا خود را برای انجام تمرینات آماده کنند.

 بخش بعدی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بازی آقا وسط بود که بازیکنان به 3 گروه تقسیم شده و حفظ توپ می‌کردند.

 امید عالیشاه امروز با ظاهری متفاوت به محل تمرین پرسپولیس آمده بود تعدادی از همبازیانش به دلیل این چهره جدید با او شوخی می‌کردند.

 بازیکنان پرسپولیس امروز تاکتیک‌های مختلفی را مرور کردند. سانتر از جناحین، شوت به سمت چارچوب، توپ‌های پشت دفاع و تاکتیک‌های مختلف بخشی از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

تمرین دو روز آینده‌ی پرسپولیس بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار خواهد شد و سرخ‌پوشان روز یکشنبه به مصاف تراکتورسازی خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز