خبرگزاری کار ایران

ادعای بزرگ الریاضیه عربستان

شیخ سلمان با پیشنهاد سعودی‌ها موافقت کرده است

رسانه‌های عربستانی مدعی شدند که رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد سعودی‌ها برای بازی کردن برابر نمایندگان ایران در کشور ثالث موافقت کرده و فدراسیون فوتبال ایران هم دوست دارد که در صورت بازی کردن در کشور ثالث دبی و یا مسقط را به عنوان میزبان خود انتخاب کند.

پس از آنکه عربستانی‌ها بهانه‌جویی کردند تا به ایران برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیایند در نهایت AFC ضرب الاجلی را مشخص کرد و قرار شد بازی‌های دو کشور تا 25 اسفندماه به تأخیر بیفتد تا تصمیم نهایی را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در این راستا امروز روزنامه الریاضیه عربستان ادعا بزرگی کرد و نوشت: شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ترس فدراسیون عربستان را از بین برد زیرا در جلسه انتخاب رئیس جدید فیفا که در جمعه گذشته در زوریخ برگزار شد به آنها اطمینان داده است که برگزاری بازی‌ها در کشور ثالث قطعی است و غیر قابل برگشت است.

این منیع به نقل از منابع آگاه AFC افزود: در جلسه فوق‌العاده فیفا که هفته گذشته جمعه برای انتخاب ریئس جدید فیفا برگزار شد، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ملاقات با مسئولان فدراسیون عربستان تاکید کرده است که تصمیم کمیته اجرایی مسابقات برای انتقال بازی‌های باشگاه های ایران و عربستان به کشوری سوم در تاریخ 15 مارس پابرجاست و قطعی است.

این منبع در ادامه نوشت: شیخ سلمان تاکید کرده است  در جلسه‌ای که قرار است در تاریخ 15 مارس(25 اسفند) در کوالامپور برگزار شود تصمیم انتقال بازی‌ها به کشوری سوم غیر قابل تغییر است و تنها در صورت برگشتن روابط سیاسی به روال عادی این تصمیم تغییر می‌کند.

 

کد خبر : ۳۵۲۶۱۹