خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۶۷

معاون پزشکی باشگاه استقلال به تشریح وضعیت مصدومان تیم فوتبال این باشگاه پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در خصوص وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد، چند مصدوم داشتیم که با توجه به نظم و همکاری خیلی خوب این بازیکنان، روزی سه جلسه برای‌شان کار انجام شد. با تست و معاینه‌ای که روز چهارشنبه و پنجشنبه و قبل از بازی با راه‌آهن انجام گرفت، مشخص شد شرایط همگی خوب است و مشکلی برای بازی ندارند. فقط در این میان یعقوب کریمی باقی مانده بود که او هم با کامل شدن مراحل درمان، از امروز (شنبه) در تمرینات شرکت می‌کند.

وی افزود: در بازی روز گذشته با راه‌آهن هم امین حاج‌محمدی و میلاد فخرالدینی دچار مصدومیت شدند که با تدابیری که می‌اندیشیم، امیدوارم برای مسابقه بعدی مصدومی نداشته باشیم. جا دارد از همراهی کامل و تعامل بسیار خوب کادر فنی به خصوص پرویز مظلومی و تلاش‌های کادر پزشکی اینجانب و کلینیک، نهایت تشکر را داشته باشم، چون  اثرگذاری خوبی داشته است. 

معاون پزشکی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر مصدومان زیادی داشتیم که این همکاری، تعامل و تلاش‌ها نتیجه داد و مصدومان‌مان مهیا شدند. امیدوارم برای بازی بعد هم مصدوم نداشته باشیم. در مورد خسرو حیدری هم باید بگویم چون پس از مراحل درمان تمرینات بدنسازی فشرده‌ای داشت و میزان ریسک پذیری‌اش بالا بود، با تعامل کادر فنی و کادر پزشکی در دیدار با راه آهن استراحت کرد.

نوروزی با اشاره به حضور نصرالله عبداللهی در کنار استقلال گفت: از بازگشت آقای عبداللهی به خانه خودش بسیار خوشحالم و اطمینان دارم ایشان با توجه به سوابق ارزنده خود، می‌تواند منشا خدمات بسیاری برای استقلال باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز