خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر

سپاهان2-2صبا؛ دایی با یک امتیاز از فولادشهر گریخت

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۳۴۰

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صبای‌قم 2 بر 2 در فولادشهر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در سومین دیدار عصر امروز از هفته بیست و دوم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت 17:30 سپاهان‌اصفهان با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه فولادشهر میزبان صبای‌قم بود که این دیدار 2 بر 2 به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: احمدی، پادووانی، عبدالله کرمی، محمد روشندل، سعید قائدی‌فر، علی کریمی، حسین پاپی، رسول نویدکیا، خلعتبری(جهان‌عالیان)، حسین فاضلی(محرم نویدکیا) و لوسیانو

ترکیب‌ صبا: لک، ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو(بهادری)، آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، پیام صادقیان(اسلامی)، فرید کریمی و محمد قاضی

دقیقه 5 حسین فاضلی با حرکت از سمت راست زمین به پشت محوطه جریمه صبا رسید و بعد از سر توپ به امیرحسین صادقی با ضربه بیرون پا دروازه لک را در ابتدای مسابقه باز کرد.

دقیقه 7 لوسیانو پریرا در محوطه جریمه صبا صاحب توپ شد و با دریبل صادقی و ماچادو با پای چپ دروازه لک را باز کرد تا تیمش را 2 بر صفر پیش بیندازد.

دقیقه 11 فرشید باقری روی ارسال ضربه ایستگاهی پیام صادقیان با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد تا اختلاف را به یک گل برساند. نیمه نخست 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

دقیقه 59 پاس بلند باقری پشت مدافعان سپاهان به فرید کریمی رسید که این بازیکن در حالیکه با رحمان احمدی تک به تک شده بود گل دوم صبا را با عبور توپ از بالای دست دروازه‌بان سپاهان به ثمر رساند تا بازی را به تساوی بکشد.

دقیقه 60 یک دقیقه بعد از گل دوم صبا سپاهان می‌توانست دوباره پیش بیافتد که شوت پاپی با فاصله کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 63 پاس کات بک پاپی در محوطه جریمه به فاضلی رسید اما شوت این بازیکن به گل تبدیل نشد و از کنار دروازه صبا عبور کرد.

دقیقه 66 شوت روی پای رسول نویدکیا از داخل محوطه جریمه به زیر طاق دروازه صبا برخورد کرد و در برگشت به کمر حامد لک برخورد کرد و با خوش‌شانسی صبایی‌ها دور شد.

دقیقه 83 ارسال صادقی از میانه زمین به محوطه جریمه سپاهان از روی سر کرمی عبور کرد و در حالی‌که روی پای اسلامی قرار می‌گرفت با تشخیص اشتباه کمک داور آفساید اعلام شد.

در نهایت این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا سپاهان 26 امتیازی شود و در رده یازدهم باقی بماند و صبای قم هم با 31 امتیاز در نهم جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز