خبرگزاری کار ایران

استقلال شانس اول قهرمانی است

منصوریان: شانس با ما یار نبود/ با یحیی رفیق‌ام

سرمربی نفت‌تهران معتقد است مقابل ذوب آهن شانس با تیمش یار نبوده تا بازنده بازی باشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست‌خبری گفت: این بازی یک‌طرفه بود و حریف در لاک دفاعی فرو رفته بود. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم موقعیت‌سوزی نکنند اما این اتفاق افتاد و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: نیمه‌اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. نیمه‌دوم سوار بازی بودیم و طبیعی بود تیم حریف وارد فاز دفاعی شود. از اینکه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم خیلی ناراحتم. این بازی شانس با ما یار نبود.

سرمربی نفت درباره داوری این بازی هم گفت: روی یکی- دو صحنه بحث داریم. صحنه‌ای که روی قربانی اتفاق افتاد و مورد دوم صحنه‌ای بود که داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. به داور تبریک می‌گویم اما او می‌توانست به مدیریت بازی بیشتر توجه کند. داور می‌توانست از کارت‌های بیشتری استفاده کند. در مجموع این برد را به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

منصوریان درباره درگیری لفظی‌اش با گل‌محمدی متذکر شد: من و یحیی با هم رفیق هستیم. من دوستی 28 ساله با مجتبی حسینی دارم و با  او نیز همبازی بوده‌ام. باید بگویم به خاطر درگذشت مرحوم علی‌اکبر دارستانی آستانه تحمل ما پایین آمده است. با این حال رفاقت ما پایدار خواهد بود و آن چیزی که می‌ماند دوستی‌هاست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این فصل از داوری سود برده‌اند یا خیر، گفت: هیچ داوری به عمد اشتباه نمی‌کند، اما قبول دارم اگر داور امروز زاویه‌اش بهتر بود می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. به سؤال شما خیلی توجه نکرده بودم، اما باید بگویم که اشتباهات داوری بیشتر به ضرر ما بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا به کسب سهمیه آسیا امیدوار هستید، گفت: قطعاً به کسب سهمیه امیدواریم. کمتر تیمی در چنین شرایط مالی با استقامت کار را پیش می‌برد و من به تیمم افتخار می‌کنم.

منصوریان در مورد اینکه چه تیم‌های شانس اول قهرمانی هستند، تصریح کرد: شانس اول قهرمانی استقلال و شانس دوم پرسپولیس است.

 

کد خبر : ۳۵۳۳۵۴