خبرگزاری کار ایران

سجادی: از المپیکی‌ها حمایت ویژه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۶۳۰

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش قول حمایت ویژه‌ از رشته‌های المپیکی را داد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی، در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیر‌و‌کمان، گفت: ما باید نگاه ویژه‌ای به رشته تیر‌و‌کمان که یک رشته المپیکی است و موفقیت‌های خوبی در بازی‌های آسیایی و جهانی داشته است، داشته باشیم. حتی در طی سال‌های اخیر این رشته از رشد و پیشرفت خوبی برخوردار بوده و در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون شاهد موفقیت‌های این رشته به ویژه‌ در رشته کامپوند بودیم. قطعا این رشته می‌تواند در بازی‌های المپیک آینده سهمیه بیشتری را کسب کند و موفقیت‌های چشمگیری را در المپیک و باز‌ی‌های 2018 جاکارتای اندونزی داشته باشد.

وی با اشاره به این که یکی از برنامه‌های اساسی وزارت ورزش و جوانان تاکید ویژه‌ به موضوع استعدادیابی است، خاطر‌ نشان کرد: در این زمینه وزارت ورزش و جوانان گروه خاصی را به موضوع استعدادیابی اختصاص داده و به طور جدی موضوع استعدادیابی را پیگیری می‌کند تا بتواند در این زمینه روند فعالیت‌هایش را به خوبی پیش ببرد. آنچه که من در جریان هستم این فدراسیون برنامه استعدادیابی خود را به خوبی اجرا می‌کند و با دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی دارد. اگر اساسی و اصولی کار کنیم و به صورت جدی به استعدادیابی نگاه کنیم قطعا می‌توانیم در این زمینه در آینده شاهد پیشرفت های خوبی باشیم.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظها‌ر کرد: تیر‌و‌کمان از جمله رشته‌هایی است که نه تنها در بخش مردان،‌ بلکه در قسمت بانوان نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. امیدوارم که در آینده ای نزدیک حداقل در سطح قاره آسیا با وجود این که بهترین‌های رشته فعالیت‌های بسیار خوبی دارند و صاحب عنوان هستند، در بخش بانوان نیز شاهد موفقیت‌های خوبی از این رشته باشیم. البته من معتقدم برای توسعه این رشته یک حرکت سراسری در کشور باید صورت بگیرد.

او در ادامه عنوان کرد: با توجه به این که در سال المپیک قرار داریم باید به این مساله توجه کنیم تا با حمایت از تمامی رشته‌ها‌ی المپیکی آمار خوبی در بازی‌های المپیک داشته باشیم. سیاست وزارت ورزش و جوانان بر این بوده که بتواند بودجه خوبی را به رشته‌ها‌ی المپیکی اختصاص دهد و با نظارت بیشتر و حمایت بهتر از رشته‌ها‌ی المپیکی مشکلات آنها را برطرف کند. حتی برای رسیدگی به مشکلات المپیکی‌ها سعی کردیم سر تمرینات و جلسات تمرینی تیم‌های اعزامی حضور داشته باشیم تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات مربیان و مدیران قرار بگیریم. البته فعالیت‌های رشته‌ها‌ی المپیکی به خوبی اطلاع رسانی نمی‌شود و به اعتقاد من باید رسانه‌ها به این موضوع بیشتر توجه کنند.

سجادی گفت: ما قطعا برای سال آینده به صورت ویژه‌ به تمامی رشته‌ها‌ی المپیکی توجه خواهیم کرد و از هر گونه حمایتی کوتاهی نخواهیم کرد تا ورزشکاران ما هم از نظر جسمانی و هم مهارتی و روانی در بازی‌های المپیک حضور پیدا کنند و به موفقیت دست پیدا کنند.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطر‌ نشان کرد: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی باید از پرداختن به مواردی که شاید ضروری نباشد خودداری کنیم و بیشتر توجه خود را معطوف آماده سازی تیم‌های المپیکی خود کنیم تا ورزشکاران به آمادگی مطلوبی در بازی‌های المپیک ریو حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز