خبرگزاری کار ایران

سجادی: مراسم تجلیل از قهرمانان قبل از المپیک با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان ایران قبل از بازی‌های المپیک با حضور روحانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی درباره پاداش قهرمانان ملی ورزش ایران اظهار داشت: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال‌های 88 و 89 و بخشی از جوایز قهرمانان در سال 90 برگزار شد و بعد از آن در دو سال 91 و 92 دولت دهم مراسمی برگزار نکرد.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم، سال 1393 دو بار مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور آقای دکتر روحانی برگزار شد و ما جوایز و پاداش‌های باقی‌مانده سال 90، 91 و 92 را که حدود 47 میلیارد تومان بود، با تلاش محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و حمایت دولت محترم پرداخت کردیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره مراسم تجلیل از قهرمانان سال‌های 93 و 94 گفت: ان‌شاالله قبل از بازی‌های المپیک ریو این مراسم با حضور روحانی برگزار می‌شود و خوشبختانه منابع آن هم با تدبیر وزیر محترم و مجموعه دولت که توجه خوبی به ورزش دارند، فراهم شده است.

سجادی در پاسخ به این سوال که جلسات مشترک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تحت عنوان ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک آیا ادامه خواهد داشت؟ عنوان کرد: موفقیت ورزش و در حقیقت مردم و نظام باید هدف همه مسئولان باشد و در این زمان حفظ آرامش و کمک به روحیه قهرمانان در درجه اول اهمیت است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: روز شنبه 22 اسفند با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و  اعضای ستاد عالی بازی‌ها این نشست در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود و سیزده فدراسیون المپیکی به گزارش عملکرد خود خواهند پرداخت. در این نشست بنا به نظر وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اعضای هیئت اجرایی کمیته هم دعوت کرده‌ایم که حضور داشته باشند.

وی درباره استعفای طالبی، رئیس فدراسیون اسکی خاطرنشان کرد: این استعفا قبول شده و احمد سعادتمند تا برگزاری انتخابات، سرپرستی فدراسیون را با حکم وزیر بر عهده خواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۵۴۱۳۰