خبرگزاری کار ایران

سجادی خبر داد:

مراسم تجلیل از قهرمانان قبل از المپیک با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۳۴

سجادی گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان ایران قبل از بازی‌های المپیک با حضور روحانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی درباره پاداش قهرمانان ملی ورزش ایران اظهار داشت: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال‌های 88 و 89 و بخشی از جوایز قهرمانان در سال 90 برگزار شد و بعد از آن در دو سال 91 و 92 دولت دهم مراسمی برگزار نکرد.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم، سال 1393 دو بار مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور آقای دکتر روحانی برگزار شد و ما جوایز و پاداش‌های باقی‌مانده سال 90، 91 و 92 را که حدود 47 میلیارد تومان بود، با تلاش محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و حمایت دولت محترم پرداخت کردیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره مراسم تجلیل از قهرمانان سال‌های 93 و 94 گفت: ان‌شاالله قبل از بازی‌های المپیک ریو این مراسم با حضور روحانی برگزار می‌شود و خوشبختانه منابع آن هم با تدبیر وزیر محترم و مجموعه دولت که توجه خوبی به ورزش دارند، فراهم شده است.

سجادی در پاسخ به این سوال که جلسات مشترک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تحت عنوان ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک آیا ادامه خواهد داشت؟ عنوان کرد: موفقیت ورزش و در حقیقت مردم و نظام باید هدف همه مسئولان باشد و در این زمان حفظ آرامش و کمک به روحیه قهرمانان در درجه اول اهمیت است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: روز شنبه 22 اسفند با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و  اعضای ستاد عالی بازی‌ها این نشست در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود و سیزده فدراسیون المپیکی به گزارش عملکرد خود خواهند پرداخت. در این نشست بنا به نظر وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اعضای هیئت اجرایی کمیته هم دعوت کرده‌ایم که حضور داشته باشند.

وی درباره استعفای طالبی، رئیس فدراسیون اسکی خاطرنشان کرد: این استعفا قبول شده و احمد سعادتمند تا برگزاری انتخابات، سرپرستی فدراسیون را با حکم وزیر بر عهده خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز