خبرگزاری کار ایران

مهاجری: می‌توانیم استقلال را ببریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۲۹۳

سرمربی پدیده اعتقاد دارد تیمش می تواند در بازی فردا برابر استقلال شایستگی هایش را نشان بدهد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پیش از بازی فردا برابر استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر پاسخ خبرنگاران را داد:

بازیکنانم شایستگی هایشان را نشان می دهند

خیلی از تیم‌ها به خصوص شهرستانی‌ها فرصت توجه کمتری از سوی رسانه‌ها دارند، اما بازی مقابل استقلال و پرسپولیس غنیمتی محسوب می‌شود. من مطمئن هستم فردا بازیکنانم از فرصت استفاده کرده و شایستگی‌های خود را نشان خواهند داد. صرف‌نظر از نتیجه امیدوارم شاهد یک بازی خوب و زیبا باشیم و تلاش می‌کنیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم و درست است که چند مصدوم و محروم داریم، اما ما تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. استقلال فردا مصدوم و محروم ندارد و مطمئناً ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و دوست داریم مقابل این تیم با تمام قوا و با استفاده از جوانانمان به میدان برویم.

می‌توانیم پیروز شویم

ما برای هر بازی استراتژی خودمان را داریم، اگر بچه‌های ما 70 درصد تمرینات باشند ما پیروز میدان هستیم. بازی فردا هم مستثنا از این موضوع نیست و فردا هم اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم یک فوتبال قابل قبول را انجام داده و مقابل استقلال حریف گردن‌کلفتی برای این تیم باشیم.

دغدغه سقوط نداریم

از روزی که کارم را شروع کردم دغدغه سقوط نداشتیم و حتی می‌دانستیم که پتانسیل کسب سهمیه را هم نداریم که در همین راستا توقعی را هم ایجاد نکردیم که رسیدن به آن سخت باشد. برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم و خدا را شکر که در نیم فصل دوم توانسته‌ایم با کسب چند پیروزی چند پله در جدول ارتقاء پیدا کنیم.

جایگاه ما ارزشمند است

جایگاه تیم ما زمانی ارزشش مشخص می‌شود که بدانید فولاد و سپاهان در جدول رده‌بندی پایین‌تر از پدیده قرار دارند.

نمی توانم در مورد عملکردم نظر بدهم

من نمی‌توانم راضی باشم، کسانی که این مسئولیت را به من داده‌اند و یا شما که ما را نقد می‌کنید، باید در این مورد نظر بدهید اما در کنار مشکلات زیادی که داشته‌ایم، زحمات زیادی کشیده شده و صرف‌نظر از تیم‌هایی که به خاطر مشکلات‌شان داد و فریاد زیادی می‌کنند، مانند تیم‌های نفت و ملوان که البته حق هم دارند، خدا را شکر پدیده با توجه به آرامشی که حاصل از مدیریت آن است، توانسته مشکلات را به حداقل برسانیم و باعث شده تا در ارائه فوتبال کمتر به حواشی توجه کنیم که با این وجود، نتایج‌مان باتوجه به جایگاهی که داریم رضایت‌بخش است.

مشکلات مان را رسانه ای نمی کنیم

شما هیچ وقت ندیده‌اید که تیمی با بروز مسائلش به رسانه ها بتواند موفق شود مثلاً خیلی از تیم‌ها از این بابت لطمه خورده‌اند و تجربه این موضوع را ثابت کرده است. ما تلاش کرده‌ایم که کارمان را با مسائل فنی پیش ببریم، انشاالله بعد از بازی‌ها حتماً صحبت می‌کنم که همه بدانند پدیده با چه مشکلاتی کار را پیش برد و امیدوارم این 8 هفته را هم به شکلی جلو ببریم که بتوانیم موفق ظاهر شویم.

فقط در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم

بیشتر سعی کرده‌ام بحثم را در قالب مسائل فنی جلو ببرم، این مسائل را به مدیریت و سیاست کلان باشگاه سپرده ام. امیدوارم مشکلات خود پدیده حل شود که اگر این اتفاق بیفتد نیازی به کمک دیگران نیست، اما باز هم تأکید می‌ کنم سعی من در ورود به مسائل فنی خواهد بود.

به سیاه جامگان علاقه دارم

من هیچ وقت نمی‌توانم علاقمندی خود را به سیاه‌جامگان کتمان کنم چون این تیم را از لیگ دو به دسته اول و سپس به پلی‌آف لیگ برتر و درنهایت به سطح اول فوتبال کشور آوردم، امیدوارم سیاه‌جامگان در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنند.

از استقلال شناخت داریم

استقلال یک سری نقاط ضعف و یکسری نقاط قوت دارد، هفته گذشته در دو جلسه با شاگردانم بازی‌های استقلال را آنالیز کردیم، هر چند اگر فردا هوشمند باشیم می‌توانیم استقلال را ببریم. این تیم بسیار شایسته است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد ولی همین استقلالی که در صدر جدول حضور دارد، با مشکلاتی روبه‌رو است که اگر به سمت نقاط ضعف آنها برویم، می‌توانیم برنده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز