خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: با پرسپولیس به قهرمانی آسیا فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۱۲

فرشاد احمدزاده که برای دوری از حواشی کمتر با رسانه ها به گفتگو می پردازد در گفتگو با سایت باشگاه به سوالات خبرنگار این سایت، پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، شماره 10 موفق پرسپولیس در مورد نقطه قوت و ضعف خود در فوتبال گفت: نقطه قوتم به نظرم تکنیکم است و درباره نقطه ضعفم هم به نظر می رسد عدم رعایت تایمینگ پاس دادن باشد و خیلی دیر پاس می‌دهم.

فرشاد احمدزاده در ادامه در مورد سرگرمی های خود نیز اینطور گفت: روز شنبه را خیلی دوست دارم چون شور و نشاط برای یک هفته کار و تلاش دارم و سرگرمی ام هم بازی پلی استیشن است. بازی پلی استیشن و گل زدن باعث می شود روحیه خوبی بگیرم و آن را معمولا بعد از بازی ها و تمرین انجام می دهم و اوقات فراغتم را پر می کنم.

احمدزاده در پاسخ به دلیل ناراحتی اش در این مصاحبه گفت: چیز خاصی نیست. کمی به خاطر مریضی و بیماری است که این روزها بعضی بازیکنان پرسپولیس با آن درگیر هستند. البته به نظرم استقلالی ها این ویروس را به تیم وارد کرده اند. (با خنده)

او درباره عدد 4 و رقیبش در تیم استقلال گفت: درباره این عدد چیزی به یادم نمی آید  و رقیبم در استقلال هم میلاد فخرالدینی است که البته قدش از من خیلی کوتاهتر است. به خاطر اینکه در تراکتور با هم بودیم دوستش دارم.

وی در مورد عملکرد تیمش گفت: به هرحال در ابتدای فصل کسی فکر نمی کرد ما چنین عملکردی داشته باشیم و اکنون که جزو چهار تیم هستیم باید تلاش کنیم تا قهرمانی را به دست آوریم. من تیم همدل را بیش از تیم پرستاره می پسندم و سقف آرزویم در پرسپولیس قهرمانی در آسیاست.

احمدزاده که هنوز از اتفاقات فصل گذشته در دیدار دو تیم تراکتورسازی و نفت که منجر به از دست رفتن قهرمانی شان شد ناراحت است در ادامه صحبت هایش گفت: اگر قرار باشد به کسی کارت قرمز نشان دهم مطمئن داور دیدار فصل گذشته تراکتور برابر نفت تهران (فغانی) است. اتفاقاتی افتاد که باعث شد دو هفته بعد از آن نیز هواداران تراکتور شب و روز گریه می کردند. امیدوارم روزی تراکتورسازی به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز