خبرگزاری کار ایران

مظلومی: پدیده اتوبوسی دفاع می‌کرد/خوشحالم سال ۹۴ برای ما با صدرنشینی تمام شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیم پدیده به صورت اتوبوسی دفاع می‌کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده خراسان در نشست خبری گفت:  بچه‌های تیم ما بازی خوبی انجام دادند و فقط گل نزدند. یک موقعیت هم به حریف ندادیم و در زدن ضربات آخر اشتباه کردیم. شاید هم به دلیل استراتژی تیم حریف که اتوبوسی دفاع می‌کرد بازیکنان ما کمی دستپاچه شدند.

وی افزود: سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از بازی گفته بود که برای 3 امتیاز تیمش را به میدان می‌فرستد اما پدیده امروز برای یک امتیاز به میدان آمده بود. ما عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه به پیروزی نرسیدیم. پس از اینکه روزبه چشمی را از دست دادیم خللی در میانه میدان به وجود آمد که مشکل‌ساز شد. با این حال تلاش کردیم به گل برسیم اما توپ‌هایمان وارد دروازه حریف نشد.

سرمربی استقلال درباره مصدومیت چشمی و انصاری گفت: وضعیت روزبه چشمی پس از ام آر آی مشخص می‌شود و دعا کنید مشکل خاصی نداشته باشد. جابر انصاری نیز دوباره دچار کشیدگی عضله شد که باید ببینیم چه شرایطی دارد.

مظلومی درباره اخطارهایی که بازیکنان تیمش گرفتند عنوان کرد: چند بازیکن ما امروز اخطارهای بی‌خودی گرفتند که با آنها صحبت خواهم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: 7 بازی دیگر پس از عید پیش‌رو داریم که انشاالله حریفان‌ دنبال ارائه فوتبال باشند و مثل بازی امروز دفاعی بازی نکنند.

سرمربی استقلال در خصوص داوری این دیدار و اعتراض بازیکنانش گفت: به تیم داوری خسته‌ نباشید می‌گویم, قرار شد من درباره این موضوع صحبت نکنم اما آیا وجدانا باید فقط 4 دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شد؟ انشاالله در همان برنامه‌ای که زمان می‌گذارند تا وقت اضافه را به صورت دقیق نشان بدهند, برای بازی ما نیز این کار را انجام بدهند. در صحنه مشکوک به گل ما نیز شنیدم که گفتند توپ از داخل دروازه بیرون آمده است.

مظلومی در خصوص تساوی امروز و اینکه این مسئله برای حریفان‌ استقلال مثبت بوده است, اظهار داشت: باید بازی‌های خودمان را ببریم و کاری به حریفان نداریم و تلاش می‌کنیم فاصله را بیشتر کنیم, خوشحالم سال 94 برای ما با صدرنشینی تمام شد.

وی در خصوص عملکرد محسن کریمی که چندان راضی کننده نبود گفت: 2 تعویض امروز ما به دلیل مصدومیت بازیکنان انجام شد و در تعویض سوم نیز باید با احتیاط تصمیم‌گیری می‌کردیم که ریسک کردیم ضمن اینکه امروز روز کریمی نبود.

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به این مسئله که شما درباره داوری حرف نمی‌زنید اما داور چهارم عملکردش به گونه‌ای بود که اجازه هر کاری به نیمکت پدیده می‌داد، گفت: ناظر داوری باید روی این مسئله بیشتر دقت کند و من نمی‌توانم این موضوع را کنترل کنم.

 

کد خبر : ۳۵۴۶۴۴