خبرگزاری کار ایران

طاهری: خواهان تمدید قرارداد برانکو هستیم/هدف من خدمت به هواداران است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: کاری نکرده‌ام که هواداران از من ممنون باشند و هر کاری کرده‌ام برای خدمت به آنها بوده است.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر طاهری در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس در دیدار حساس برابر صبای قم اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شد که با توجه به شرایط حساس تیم در جدول رقابت‌ها بازیکنان نهایت تلاش خود را برای پیروزی انجام دهند. ما در دیدارهای قبل هم مستحق برتری بودیم، اما بدشانسی می‌آوردیم. خدا را شکر در بازی با صبا به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم و توانستیم با یک برد با ارزش شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم این روند را تا پایان لیگ ادامه داده و در نهایت با قهرمان شدن دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که عدم پیروزی پرسپولیس مقابل صبا می‌توانست حتی منجر به از دست دادن قهرمانی شود، افزود: با توجه به نتایجی که در بازی‌های روز پنجشنبه رقم خورده بود حساسیت بازی ما مقابل صبا دوچندان شده بود. خدا را شکر که این بازی را بردیم و از کورس قهرمانی عقب نماندیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی که قبل از بازی صبا - پرسپولیس مبنی بر عدم حضور مهدی طارمی در این بازی به وجود آمده بود، عنوان کرد: حواشی وجود نداشت و از قبل هم مشخص بود که طارمی به دلیل بیماری نمی‌تواند در این بازی به میدان برود و حتی دو سه سرم به این بازیکن وصل شده بود تا شرایطش بهتر شود. به خاطر همین هم بود که طارمی دقایق زیادی نتوانست بازی کند و عدم حضورش در ترکیب اصلی دلیل دیگری نداشت.

طاهری درباره اینکه قبل از دیدار صبا - پرسپولیس گفته می‌شد بعد از این مسابقه قرارداد برانکو تمدید خواهد شد، یادآور شد: من در مورد شایعات دیگر رسانه‌ها پاسخی ندارم. در مورد تمدید قراداد برانکو هم بارها گفته‌ام مراحل تمدید قرارداد باید طی شود و این مسئله زمان‌بر خواهد بود. در این زمینه هر دو طرف تمایل دارند، اما با توجه به حساسیت بازی‌ها فعلاً نتوانسته‌ایم این شرایط را نهایی کنیم و در آینده این کار را خواهیم کرد.

وی در مورد استقبال خوب هواداران پرسپولیس از دیدار این تیم مقابل صبای قم نیز خاطرنشان کرد: با توجه به کارهای خوبی که در باشگاه انجام شده و توانسته‌ایم حواشی را از تیم دور کنیم؛ در یک مسیر درست باشگاهداری در حرکتیم و طبیعتاً هواداران در این شرایط با رغبت خاصی برای تماشای بازی تیم به ورزشگاه می‌آید. ضمن اینکه فاصله تهران تا قم هم زیاد نیست و خیلی از عزیزان از تهران آمده بودند که جا دارد از آنها هم تشکر کنیم. به هر حال آنها یار اصلی ما هستند و امیدوارم ما را تا پایان فصل تنها نگذارند تا در کنار هم جشن قهرمانی بگیرند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که استقبال خوب هواداران از وی در ورزشگاه‌ها نشان می‌دهد او توانسته محبوبیتی در بین تماشاگران تیمش پیدا کند، گفت: اینکه هواداران به من لطف دارند به خودشان بر می‌گردد. همیشه گفته‌ام که هواداران سرمایه و دارایی اصلی باشگاه هستند و اگر من تا الان خدمتی کرده‌ام به خاطر هواداران بوده است. من کار خاصی نمی‌کنم و در واقع هر کاری که انجام می‌دهم به خاطر خدمت به هواداران‌مان بوده است. این طور نبوده که بخواهم کار خاصی برای هواداران کرده باشم و آنها به این دلیل مرا مورد لطف خود قرار دهند. من تشکر می‌کنم از آنهایی که به من اعتماد کردند و حرف‌های مرا با جان و دل قبول کرده و ما را یا بهتر است بگویم تیم را همراهی کردند. سامانه‌ای هم را که به راه‌انداختیم از هواداران‌مان خواستیم که در آن عضو شوند و آنها هم لطف کردند و پذیرفتند. در واقع من باید به خاطر کمک آنها تشکر کنم و امیدوارم هواداران‌‌مان همیشه به این شکل کنار تیم باشند.

طاهری درباره بدهی 15 میلیاردی باشگاه پرسپولیس و اینکه عباس انصاری‌فرد پذیرفته است این مسئله در دوره مدیریت او در این باشگاه بوده است و قول داده این مشکل را نیز حل کند، عنوان کرد: بله با توجه به آن صحبت‌هایی که ما در نشست خبری قبل داشتیم، تماس‌هایی حاصل شد و قائم مقام انصاری‌فرد به اتفاق خود او به ملاقات ما آمدند و در آن نشست مباحثی مطرح شد و مواردی که روی آن ادعا داشتیم و خطاهایی که انجام شده به آنها اعلام شد و خود انصاری‌فرد هم تأیید کرد. نقطه نظرات قائم مقام وقت انصاری‌فرد را هم در این زمینه شنیدیم. در نهایت ما این کار را به مسیر اصلی‌اش هدایت کردیم  تا در  مراجع مربوطه در مورد آن تصمیم‌گیری شود و منتظر نتایج آن هستیم.

وی در پایان راجع به مشکلات مالیاتی بازیکنان پرسپولیس و اینکه شاید تعدادی از آنها نتوانند در اردوی عمان حاضر شوند، گفت: به هر حال یکسری مشکلات مالیاتی است و برخی این بدهی‌های مالیاتی بر عهده خود بازیکنان است. تا الان موردی در خصوص ممنوع‌الخروج شدن بازیکنان نیز به من اعلام نشده است.

کد خبر : ۳۵۴۸۱۲