خبرگزاری کار ایران

جدال نفسگیر پیکان - بانک سرمایه؛

قهرمان لیگ برتر والیبال فردا مشخص خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۰۴۷

قهرمان لیگ برتر والیبال فردا (دوشنبه) در خانه والیبال تهران مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم‌های پیکان و بانک سرمایه پس از انجام 2 بازی در مرحله فینال لیگ، طبق برنامه باید روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مصاف هم می‌رفتند که با پیشنهاد دو تیم و موافقت فدراسیون، این 2 بازی لغو و تنها بازی سوم فینال که عصر دوشنبه در خانه والیبال انجام خواهد شد، تکلیف تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد.

تیم‌های پیکان و بانک سرمایه در حالی به مصاف هم می‌روند که به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. تا پیش از بازی دوم،‌ همه حواس علاقه‌مندان در تقابل بانک سرمایه و پیکان به جدال ستاره‌های ایرانی و خارجی دو تیم در زمین بود اما به دلیل حساسیت‌هایی که پیمان اکبری و مصطفی کارخانه،‌ مربیان آنها در مصاحبه‌های بعد از بازی به وجود آوردند، دیدن نیمکت دو تیم نیز در بازی عصر دوشنبه دیدنی است.

به نظر می‌رسد هر تیمی که بتواند بازی را از لحاظ روانی کنترل کند، می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد.

بازی رده‌بندی نیز در ارومیه بین شهرداری این شهر و ثامن مشهد انجام می‌شود. این دیدار قرار بود به صورت 2 پیروزی از 3 بازی باشد که با عدم تمایل تیم‌ها برای انجام بازی اول و دوم،‌ تنها یک مسابقه مشخص کننده تیم سوم لیگ خواهد بود.

برنامه کامل دو دیدار پایانی لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

دوشنبه 24 اسفندماه:

ساعت 17، سالن غدیر ارومیه: دیدار رده بندی

شهرداری ارومیه – ثامن الحجج خراسان

ساعت 16، خانه والیبال تهران: دیدار فینال

پیکان تهران – بانک سرمایه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز