خبرگزاری کار ایران

آسیب دیدگی جزئی نکونام

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۰۶۱

ستاره ایرانی العربی با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده و این احتمال وجود دارد که بازی حساس برابر الأهلی را از دست بدهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه الرای قطر، العربی در هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر پیروزی ارزشمندی را بدست آورد و موفق شد با دو گل الجیش را از پیش رو بردارد.

در این دیدار اشکان دژاگه و جواد نکونام، دو ستاره ایرانی العربی به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند. نکونام در دقایق پایانی این دیدار با آسیب دیدگی جزئی مواجه شد و جانفرانکو زولا، سرمربی العربی مجبور شد این ستاره خود را بیرون بکشد چراکه به نوشته رسانه های قطری، نکونام عقل متفکر العربی در میانه میدان است و سرمربی ایتالیایی العربی دوست ندارد این ستاره خود را از دست بدهد.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ ستارگان قطر جمعه همین هفته العربی و الأهلی به مصاف هم خواهند رفت که این یک دیدار تمام ایرانی است چرا که برای الأهلی مجتبی جباری و پژمان منتظری و برای العربی هم جواد نکونام و اشکان دژاگه بازی خواهند کرد.

روزنامه الرای قبل از این دیدار حساس نوشت که جواد نکونام ستاره ایرانی العربی با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده است و این احتمال وجود دارد که بازی هفته آینده را از دست دهد. هنوز گزارش کادر پزشکی باشگاه العربی درباره آسیب دیدگی این ستاره ایرانی منتشر نشده است اما رسانه های قطری نوشتند که آسیب دیدگی نکونام جزئی است.

العربی برای کسب جایگاه چهارم جدول رده بندی تلاش می کند و از طرف دیگر هم الأهلی برای فرار کردن از خطر سقوط و به همین خاطر بازی رودرو این دو تیم بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز