خبرگزاری کار ایران

یک‌چهارم نهاییFA CUP؛

منچستریونایتد1-1 وستهام؛ جدال فان‌خال و بلیچ برنده نداشت/کار صعود به لندن کشید

دیدار منچستر یونایتد و وستهام با تساوی به پایان رسید تا تکلیف تیم چهارم نیمه‌نهاییFA CUP در بازی تکراری در لندن مشخص شود.

به گزارش ایلنا، در چهارمین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی باشگاه‌های انگلیس تیم منچستر یونایتد از ساعت 19.30 در ورزشگاه اولدترافورد میزبان وستهام بود که شاگردان فان‌خال در این دیدار نتوانستند از فرصت میزبانی بهره‌ای ببرند و تن به تساوی یک بر یک دادند تا تیم تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی در دیدار تکراری در ورزشگاه خانگی وستهام مشخص شود

ترکیب‌یونایتد: دخیا، وارلا، بلیند، روخو، اسمالینگ، کریک، هررا، فلینی، راشفورد، لینگارد، مارسیال

ترکیب‌وستهام: راندولف، آنتونیو، رید، اوگبونا، کرسول، کایوته، نوبل، امنیکه، لانزینی، پایت، کارول

نیمه نخست این دیدار بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند بدون گل به پایان رسید تا فان‌خال و بلیچ به رختکن برگردند تا با اتخاذ تدابیر تازه تیم‌شان را به مستطیل سبز برگردانند.

دقیقه 68 دمیتری پایت با ضربه ایستگاهی مهار نشدنی خود دخه‌آ را مقهور هنرنمایی خود کرد چکش‌ها را در اولدترافورد پیش بیندازد.

دقایق برای هواداران شیاطین‌سرخ به تندی می‌گذشت و فان‌خال روی نیمکت آرام و قرار نداشت چراکه با شکست و حذف احتمالی از جام‌حذفی تمام رویاهای خود را در اولدترافورد بر باد رفته می‌دید.

دقیقه 83 مارشیال موفق شد دروازه وستهام را باز کند تا فان‌خال نفسی به راحتی روی نیمکت بکشد . با این گل بازی یک بر یک مساوی شد تا دو تیم بازی تکراری دیگری را در ورزشگاه خانگی وستهام برگزار کنند تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

شاگردان بلیچ باید در ورزشگاه 35 هزار نفری بولین گراوند در لندن یک بار دیگر مقابل یونایتد صف‌آرایی کنند تا با استفاده از فرصت میزبانی بتوانند از سد شیاطین‌‌سرخ عبور کنند و راهی نیمه‌نهایی جام‌حذفی انگلیس شوند.

کد خبر : ۳۵۵۱۴۵