خبرگزاری کار ایران

امیدوارم که بازی فردا برای هر دو تیم خوب باشد

سرمربی لوکوموتیو: ما و سپاهان یک اندازه شانس صعود داریم

سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان گفت که دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش با سپاهان برای این تیم و سه تیم حاضر در گروه A لیگ قهرمانان آسیا جدی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آندری دویچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان در هفته‌ سوم لیگ قهرمانان آسیا، اظها‌ر کرد: خوشحالم که در اصفهان هستم. دیروز وارد اصفهان شدیم و استقبال خوبی از ما انجام شد. هر دو تیم در وضعیت خوبی قرار دارند و برای سپاهان هم آرزوی موفقیت می‌کنم. البته هر چهار تیم این گروه می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند.

سرمربی تیم لوکومتیو ازبکستان در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان سپاهان می‌تواند صدرنشینی را رقم بزند، اظها‌ر کرد: می‌دانیم سپاهان بازیکنان خوبی دارد و البته از چهار بازیکن خارجی نیز بهره می‌برد. بازیکن برزیلی سپاهان بسیار خوب است و از یک بازیکن ازبکستانی نیز بهره می‌برد. اگر این بازیکنان را کنترل کنیم می‌توانیم در بازی فردا (سه‌شنبه) موفق شویم.

او درباره تشابه آب و هوای اصفهان و تاشکند و مصدومان تیمش نیز، اظها‌ر کرد: هوای اصفهان و تاشکند تا حدودی شبیه به هم است و از این موضوع می‌توانیم استفاده کنیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. یکی از بازیکنان ما به دلیل مصدومیت در ازبکستان حضور دارد، اما سایر بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند.

دویچیچ ا‌ضافه‌ کرد‌: شرایط هر دو تیم مشابه هم نیست. سپاهان در بازی اول به پیروزی رسیده بود، اما ما هنوز پیروزی را به دست نیاورده‌ایم، ولی فکر می‌کنم برای بازی فردا از شرایط خوبی بهره‌مند باشیم.

در ادامه بازیکن لوکومتیو در نشست خبری حاضر شد و گفت: می‌دانم اصفهانی‌ها مهمان نواز هستند و چندین بار به این شهر آمده‌اند. ایران شرایط خوبی دارد و خوشحالم که در این جا هستم. امیدوارم که بازی فردا برای هر دو تیم خوب باشد و تماشاگران از آن لذت ببرند. سپاهان و لوکومتیو از شانس صعود برخوردار هستند.

 

کد خبر : ۳۵۵۲۲۹