خبرگزاری کار ایران

پاختاکور تیم ریشه‌داری است

قلعه‌نویی: در تراکتور به یک ترکیب نسبتاً ایده آل رسیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:پاختاکور تیمی ریشه‌دار است که در صدر جدول ازبکستان قرار دارد و فردا بازی سختی داریم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان گفت: پاختاکور در حال حاضر صدرنشین لیگ ازبکستان است و می‌دانیم بازیسختی برابر آنها داریم. پاختاکور تیم بزرگی است و در حال حاضر صدرجدول ازبکستان است. ما تلاش می‌کنیم فضا را از این تیم بگیریم و با استفاده از نقاط ضعف آنها به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه دیدار الجزیره و تراکتور تمام شده و تیمش آماده مصاف جدید است، بیان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اولین هدف ما در بازی پیش رو این است که گل نخوریم و مانند بازی با الجزیره دومین هدف ما زدن گل است. ما به دنبال موفقیت برابر پاختاکور هستیم تا بتوانیم راهی مرحله بعدی شویم. ما با یک بازی حساب شده می‌خواهیم پاختاکور را در زمین خودش شکست دهیم.سرمربی

تراکتورسازی در پاسخ به سوالی درباره دلایل ناکامی تیم‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی گفت: طبق برنامه ریزی AFC تیم های غرب آسیا باید دو سال برنامه ریزی داشته باشند تا در یک دوره لیگ قهرمانان موفق شوند. یک سال با سپاهان تا هشت تیم برتر آسیا پیش آمدیم که یادم هست بنیادکار را 3-1 بردیم. یک بار هم با استقلال به چهار تیم صعود کردیم و سپس باید با تیم سال بعد ادامه می دادیم اما در شرق آسیا این طور نیست و این حق تیمهای غرب آسیایی را ضایع می‌کند.

قلعه نویی در پایان درباره وضعیت ترکیب تیمش گفت: ما در تراکتور به یک ترکیب نسبتاً ایده آل رسیده‌ایم. ما از همه بازیکنان به مرور زمان استفاده می‌کنیم. ترکیب حال حاضر در لیگ و آسیا جواب می دهد و نیازی به تغییر نیست. در ضمن به یاد داشته باشید دو ماه است به تراکتور آمده ام. نانگ هم به تازگی به تیم ما اضافه شده و نیاز به زمان دارد تا به بازی گرفته شود. در مجموع تیم ما در وضعیت خوبی به سر می‌برد و آماده مصاف با پاختاکور هستیم.

 

کد خبر : ۳۵۵۳۷۴