خبرگزاری کار ایران

محرومیت هواداران بیش از حد سخت بود

برانکو: برای تمدید قرارداد شرطی نگذاشتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که حمایت می‌کنند زیرا حمایت آنها از همه چیز برای ما مهم تر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که حمایت می‌کنند زیرا حمایت آنها از همه چیز برای ما مهم تر است. هواداران و بازیکنان استحقاق این نتایج را داشتند.

وی ادامه داد: هواداران رکن اصلی باشگاه هستند و خوشحالم که آنها از عملکرد تیم راضی هستند. بازیکنان هم در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا نتایج خوبی کسب کنیم. هواداران بار اصلی تیم را بر دوش می‌کشند و امیدواریم این شرایط در ادامه لیگ هم وجود داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: خالقی‌فر و بنگستون شرایط‌شان بهبود یافته و کمندانی هم اکنون با ما تمرین می‌کند. سایر بازیکنان ما هم وضعیت خوبی دارند و تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند.

برانکو در مورد اینکه آیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرط گذاشته که 3-4 بازیکن باید در تیم بمانند، گفت: من از این گونه شرط‌ها نگذاشته‌ام. مخصوصا اینکه بخواهم در مورد بازیکن صحبت کنم. البته من در مورد بازیکنان تصمیم خواهم گرفت اما چنین شروطی را نگذاشته‌ام.

وی در مورد اینکه آیا محسن مسلمان و امید عالیشاه هم نمی‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند،‌گفت:‌ قطعا اینگونه بوده مخصوصا مسلمان که خیلی خوب کار کرده است. مطمئنم او به زودی در ترکیب فیکس تیم ملی قرار می‌گیرد. البته هنوز اسامی تیم ملی قطعی نشده و تمام نشده است.

برانکو خاطرنشان کرد: به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند،‌ تبریک می‌گویم. انتظار دارم آنها هم اکنون هم در تمرینات و هم در بازی‌ها بهتر ظاهر شوند چرا که وظایف‌شان مضاعف شده است. اینگونه نباشد که اسم ملی‌پوش را یدک بکشند.

سرمربی پرسپولیس در مورد محرومیت محسن بنگر و هواداران خاطرنشان کرد: نمی‌دانم بنگر برای چه محروم شد. محرومیت هواداران هم بیش از حد سخت بود چرا که اولین بار این اتفاق رخ داد و معمولا با جریمه نقدی حل می‌کنند. حالا من قصد ندارم در کار کمیته انضباطی دخالت کنم اما محرومیت بنگر را درک نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه احمدزاده و مسلمان پس از گلزنی پرسپولیس به صبا مقابل علی دایی به گونه‌ای خوشحالی کردند که پس از اتمام بازی مجبور شدند با سرمربی صبا تماس بگیرند و از او عذرخواهی کنند، گفت: به هر حال آنها جوان هستند و شادی بعد از گل هم باید انجام دهند. همه شادی می‌کنند همین که آنها پس از بازی با علی دایی تماس گرفته‌اند نشان می‌دهد که احترام زیادی برای او قائل هستند. آنها باید بدانند علی دایی کیست و باید از او تشکر کنند که در فوتبال ایران مانده و تجربیات خود را به جوانان انتقال می‌دهد. وگرنه او اگر دلش می‌خواست می‌توانست رئیس AFC و یا عضو هیأت مدیره فیفا شود اما ترجیح داد مربی بماند و به همین دلیل باید قدردان او باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه اردویی پرسپولیس در عمان گفت: 20 بازیکن به عمان خواهند رفت که البته احتمال دارد یکی دو بازیکن کم یا زیاد شود. باید ببینیم چند بازیکن در تیم ملی از پرسپولیس خواهد ماند و پس از آن در این مورد تصمیم خواهیم گرفت.

برانکو در مورد اینکه عالیشاه زود تمرین را ترک کرده و علیپور هم دور زمین دوید، گفت: عالیشاه سرما خورده بود و علیپور هم به خاطر اینکه کار بانکی داشت دیر به تمرین رسید که با بنگستون تمرین کرد.

 

کد خبر : ۳۵۵۶۷۹