خبرگزاری کار ایران

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ 4-2 یوونتوس؛ حذف بانوی پیر با بازگشت دراماتیک ژرمنها

بایرن مونیخ با برتری 6-4 مقابل رقیب ایتالیایی خود در مجموع دو بازی، موفق به صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم بایرن مونیخ آلمان در یک بازی سراسر هیجانی و با بازگشتی رویایی توانست شکست 2-0 مقابل یوونتوس را تبدیل به پیروزی 4-2 کند تا با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب 6-4 به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در نیمه نخست، تیم یوونتوس با استفاده از بازی ضعیف باواریایی ها در ابتدا با 2 گل پوگبا در دقیقه 5 و کوادارادو در  دقیقه 28، 2 بر صفر در پیش افتاد و نیمه نخست را پیروز به رختکن رفت. ضمن اینکه در همین نیمه شاگردان آلگری یک بخت مسم گلزنی را نیز با درخشش نویر از دست دادند.

با شروع نیمه دوم باز هم این بانوی پیر ایتالیا بود که بهتر کار را آغاز کرد و دو موقعیت ایده آل را توسط موراتا از دست داد تا بعد از این، تیم میزبان بر بازی مسلط شود و فشار شدید بایرن روی دروازه بوفون بالاخره جواب داد  و لواندوفسکی در دقیقه 73 توانست گ اول مونیخی ها را به ثر برساند تا بایرن به بازی برگردد. با گذشت دقایق حساس بازی و در حالی که به نظر می رسید که دیدار به سود ایتالیایی هاتمام خواهد شد، بالاخره حملات گسترده بایرن به ثمر نشست و بایرنی ها توانستند در واپسین دقایق بازی با ضربه سر  توماس مولر در دقیقه 91، بازی را به تساوی بکشانند تا با رقم خوردن نتیجه ای مشابه بازی رفت، این دیدار تماشایی به وقت اضافه کشیده شود.

بوفون

در وقتهای اضافه در حالی که یوونتوس به شدت اسیر خستگی بازیکنان خود و انگیزه بایرنی ها شده بود، بایرن مونیخ توانست با گل های آلکانتارا در دقیقه 108 و کومان در دقیقه 110 با نتیجه 4 بر 2 این بازی را به سود خود خاتمه داد تا با بازگشت دراماتیک خود در این بازی با برتری مجموع 6 بر 4 مقابل رقیب ایتالیایی خود به دور یک چهارم نهایی صعود کند.

 

 

 

 

کد خبر : ۳۵۶۱۱۷