خبرگزاری کار ایران

انریکه: تنها تیمی که در مرحله بعد نمی‌خواهم با آن روبه‌رو شوم، بارسلوناست

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۱۶۰

انریکه ادعا کرد برایش هیچ فرقی نمی‌کند که در این مرحله با چه تیمی روبه‌رو شود.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه پس از پیروزی 3 بر یک بارسلونا برابر آرسنال در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که صعود کاتالان‌ها به مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی 5 بر یک در مجموع دو بازی رفت‌ و‌ برگشت را به همراه داشت، در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد تیمش ازمیان تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی (بایرن‌مونیخ، رئال‌مادرید، منچسترسیتی، ولفسبورگ، بنفیکا، اتلتیکومادرید و پاری‌سن‌ژرمن) با چه حریفی روبه‌رو شود گفت: تنها تیمی که من نمی‌‌خواهم با آن روبه‌رو شوم بارسلوناست.

 

انریکه سپس به بازی تیمش برابر آرسنال اشاره و اذعان داشت که مردان او در مقاطعی از بازی مخصوصاً در نیمه اول برای کنترل اوضاع مشکل داشتند.

او ادامه داد: در نیمه اول آشکارتر بود که ما کمی مشکل داریم. با اینکه تلاش کردیم یک بازی متفاوت ارائه کنیم، به هدف‌مان نرسدیم. با وجود آنکه می‌خواستیم یک بازی متفاوت ارائه کنیم، باز هم احساس می‌کردیم که کارمان ضعف دارد.

انریکه به تمجید از سبک بازی آرسنال پرداخت و افزود: آرسنالی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و به همین دلیل آمده بودند تا با تمام توان‌شان برای کسب پیروزی تلاش کنند.

بارسلونا برای نهمین سال متوالی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. انریکه در این خصوص هم گفت: این آمارها بی‌نظیر هستند و نشان می‌دهند که بارسلونا چقدر خوب کارش را انجام می‌دهد. این آمارها در تمام آنهایی که به نوعی درگیر بارسلونا هستند احساس غرور و افتخار ایجاد می‌کند.

سرمربی کاتالان‌ها در پایان اشاره‌ای به نتیجه بازی بایرن‌مونیخ و یوونتوس در آلمان داشت، دیداری که در آن بایرن‌مونیخ باخت خانگی 2 بر صفر را در پایان وقت‌های اضافی به پیروزی 4 بر 2 عوض کرد.

انریکه عنوان کرد: من واقعاً برای پپ خوشحالم. او استحقاقش را دارم. من فکر می‌کنم بایرن‌مونیخ تیمی است که هرگز تسلیم نمی‌شود. در نهایت بایرن توانست پیروزی قاطعانه‌ای برابر یوونتوس کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز