خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: کمبود منابع مالی مشکلات نفت را زیاد کرد

قائم مقام باشگاه نفت تهران گفت: باشگاه نفت طبق چشم انداز تعریف شده،دو سال زودتر به مسابقات آسیایی راه یافت.

احمد ابراهیمی،قائم مقام باشگاه نفت تهران در مورد اینکه برنامه‌های باشگاه نفت در سال 94 چه بوده و تا چه حد محقق شده، به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: باشگاه نفت طبق چشم انداز تعریف شده،دو سال زودتر به مسابقات آسیایی راه یافت.قبل از پایان فصل 93 تیم فوتبال نفت در جام باشگاه‌های آسیا به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و هدف ما صعود به مرحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا و کسب سهمیه در سال 94 بود.

او ادامه داد: طبق نظر سرمربی با به کار گیری بازیکنان مطرح کشور وارد مسابقات لیگ و جام باشگاه‌های آسیا شدیم  که متاسفانه به دلیل عدم بضاعت مالی و مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان از اهداف ترسیم شده باشگاه دور شدیم.در نیم فصل به دلیل مصدومیت و نبود منابع مالی تعدادی از بازیکنان از تیم خواسته یا ناخواسته جدا شدند. شرکت نفت متاسفانه در بین راه،  باشگاه نفت را تنها گذاشت و ما مجبور شدیم با بودجه ناچیزی وارد مسابقات لیگ شویم و پلی آف آسیا شویم و با توجه به شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم سهمیه آسیا را بگیریم.

باشگاه نفت از کادر فنی خود در این فصل رضایت دارد؟ ابراهیمی در پاسخ به این سوال گفت: باشگاه نفت همیشه در انتخاب ممربیان خود موفق عمل کرده است. همه مربیان نفت از فرکی گرفته تا منصوریان جز مربیان سرآمد لیگ برتر بوده اند.ما تلاش می‌کنیم از مربیان برنامه محور استفاده کنیم تا بتوانیم  اهداف باشگاه نفت را محقق  کنیم که تا به الان موفق بوده ایم.

قائم مقام باشگاه نفت در پاسخ به این سوال که تلخی‌ها وشیرینی‌های فوتبال ایران در سال 94 چه بوده است گفت: بازی‌های خوبی که  از بازیکنان و تیم‌ها شاهد بودیم جز شیرینی‌های فوتبال بود.تلخی حتما باخت تیم‌ها نیست.از دست دادن مربی‌ای که ‌سال‌ها به جامعه ورزش کمک کرده است اتفاقی تلخی برای باشگاه نفت بود ، فوت اکبر دارستانی تمام طول فصل را برای ما تلخ کرد.امسال فوت بزرگان زیادی مثل هادی نوروزی،همایون بهزادی،رضا احدی و اکبر دارستانی کام فوتبال ما را تلخ کرد.

 

کد خبر : ۳۵۶۳۴۰