خبرگزاری کار ایران

رئیس فیفا فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت

رئیس جدید فدارسیون جهانی فوتبال با ارسال پیامی به تمام فدراسیون‌های عضو فیفا که نوروز را جشن می‌گیرند، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جیانی اینفانتینو با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو فیفا که نوروز را جشن می‌گیرند، نوشته است: به دنبال شروع فصل بهار و همچنین آغاز سال جدید، بهترین آرزوها را برای‌تان در جشن شگفت‌انگیز نوروز همراه با خانواده و دوستان‌تان دارم و امیدوارم شادابی و نیرومندی حاصل از شروع این فصل در ماه‌های پیش روی آن ادامه پیدا کند.

وی در نامه خود افزوده است: بهار زمانی برای تجدید قواست و من معتقدم انعکاس این امر در فیفا نیز پس از برگزاری کنگره فوق‌العاده در ماه فوریه، با انجام فعالیت‌ها در کنار انگیزه‌ای جدید همراه خواهد بود. ما تمام تمرکز خود را روی فوتبال خواهیم گذاشت و با خوش‌بینی بیشتر به آینده نگاه می‌کنیم.

اینفانتینو در پایان نامه‌اش خاطر نشان کرده است: بسیار لذت‌بخش است که این خوش‌بینی را با کسانی که در جلسات هفته اخیری که در زوریخ برگزار شد به اشتراک بگذاریم و مشتاقانه منتظر دیدار همه شما در کنگره بعدی به میزبانی مکزیک در راستای صحبت‌ها و بحث‌های بیشتر برای رهبری آینده فیفا و فوتبال هستیم.

 

کد خبر : ۳۵۶۷۲۸