خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد: عمان نسبت به دیگر تیم‌های گروه شرایط بهتری دارد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر امکانات تمرینی تیم ملی یادآور شد: خسته‌ شده‌ایم بس که در مورد این مسئله صحبت کردیم.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد پیش از آغاز تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازی خیلی خوبی را مقابل هند ارائه دادیم و توانستیم این تیم را شکست داده و صعودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم.

وی افزود: تیم از هر لحاظ در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد و آماده‌ایم تا در دیدار با عمان که حریف قدری نیز است، با یک بازی خیلی خوب دیگر این تیم را هم شکست دهیم. مسلماً عمان نسبت به دیگر تیم‌های گروه شرایط بهتری دارد اما ما بدون توجه به این مسئله فقط برای شکست این تیم به میدان می‌رویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر امکانات تمرینی تیم ملی یادآور شد: خسته‌ شده‌ایم بس که در مورد این مسئله صحبت کردیم. خودتان می‌بینید که ما مجبوریم هر روز در یک زمین تمرین کنیم. واقعاً این شرایط برای تیم ملی خوب نیست امیدوارم در مرحله بعد رقابت‌ها شرایط تغییر کند و بهتر شود.

انصاری فرد گفت: همه ما می‌دانیم در مرحله بعد رقابت‌ها بسیار سخت است و یک امتیاز و بعضاً یک گل زده سرنوشت تیم‌ها را برای صعود به جام جهانی مشخص می‌کند به همین خاطر نیاز به این است که با امکانات بهتری خود را برای مسابقات مرحله بعد آماده کنیم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت 19 روز سه‌شنبه 10 فروردین در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

 

کد خبر : ۳۵۷۳۲۳