خبرگزاری کار ایران

حمایت زیادی از المپیکی ها نمی‌شود

لیلا رجبی: در المپیک شانسی برای کسب مدال ندارم

ورزشکار پرتاب وزنه ایران، در پاسخ به اینکه سال 94 برای او و برای ورزش بانوان چگونه بوده است گفت: سال خوبی بود، از این لحاظ که توانستم برای دومین بار سهمیه المپیک را بگیرم سال خوبی برای من بود.

اولین سهمیه المپیکی دوومیدانی بانوان توسط لیلا رجبی به دست آمد. رجبی در ماده پرتاب وزنه اولین سهمیه بانوان ایران در المپیک 2016 را به نام خود ثبت کرد. رجبی در کازانوف با پرتاب 18.04 متر عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

رجبی در مورد تمریناتش قبل از مسابقات المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: فعلاْ که طبق برنامه در تهران تمرین می‌کنیم و قرار بود یک اردو خارج از کشور هم قبل از عید داشته باشیم که متاسفانه این اردو انجام نشد و بخاطر همین مجبور هستیم فعلاْ همینجا به کار ادامه بدهیم.

رجبی کمترین شانس مدال آوری در المپیک را برای خود قائل نیست و می‌گوید: شانس مدال‌آوری من در المپیک بسیار کم است و فقط تلاش می‌کنم نتیجه خوبی بگیرم.فدراسیون دو و میدانی آنطور که باید ورزشکاران را آماده‌ المپیک کند از ما حمایت نمی‌کند.برای حضور موفق در المپیک و کسب مدال باید برنامه ریزی طولانی مدتی انجام شود نه اینکه چند ماه مانده به المپیک تازه به فکر برگزاری اردو و برنامه ریزی باشیم.

ورزشکار پرتاب وزنه ایران، در پاسخ به اینکه سال 94 برای او و برای ورزش بانوان چگونه بوده است گفت: سال خوبی بود، از این لحاظ که توانستم برای دومین بار سهمیه المپیک را بگیرم سال خوبی برای من بود.برای ورزش بانوان سال خوبی بود و توانستیم در تکواندو، تیراندازی،شطرنج، و فوتسال نتایج خوب و قابل قبولی به دست آوریم.

 

کد خبر : ۳۵۷۳۲۶