خبرگزاری کار ایران

در برنامه تلویزیونی؛

گودرزی: کفاشیان به ایجاد آرامش و جلوگیری از حاشیه ها کمک کرد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه زندگی اش با ورزش عجین بوده اظهارداشت: با مشکلات ورزشکاران آشنا و ضمن درک آنها و مشکلاتشان قدردان شان هستم.

 به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در گفتگوی تلویزیونی از تلاش ورزشکاران ایرانی قدردانی کرد و با یادآوری سوابق ورزشی خود افزود: زندگی من با ورزش عجین بوده است. من فعالیت های ورزشی  بسیاری داشته ام، ضمن اینکه تحصیلاتم  در این حوزه  بوده  است. قهرمانی  هم در حد محدود داشته ام. برای همین  ورزشکاران را درک می کنم و متوجه مشکلات آنان هستم.

وی در ادامه  ارزشمندترین هدیه ورزشکاران به مردم را شاد کردن آنها عنوان کرد و خطاب به آنها گفت:  بچه ها خدا قوت می گویم ،خسته نباشید. می دانم بسیار اذیت می شوید. ورزش سختی های بسیار دارد. من شرایط شما رادرک می کنم. گاهی اوقات شرمنده ورزشکاران می شویم اما می دانم وقتی آنها وارد گود و میدان می شوند، تمامی مسائل در حاشیه قرار می گیرد.

  گودرزی همچنین به مقایسه تعداد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی در سال های 1394 و 1393  پرداخت و افزود: تعداد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران ما در سال 1394 دو برابر مدال های کسب شده در سال 1393 بود.

گودرزی در پاسخ به سوالی درباره رضایت از عملکرد فدراسیون های ورزشی گفت: من از عملکرد اغلب آنها  راضی هستم و مشکل خاصی وجود ندارد  .

وزیر ورزش و جوانان درباره برخی موارد پیش آمده بین این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال درسال گذشته یادآور شد: من به برخی عملکردهای فدراسیون فوتبال انتقاد داشته و موارد را نیز منتقل کرده ام اما فدراسیون فوتبال نیز به دلیل محدودیت هایی که دارد، با مشکلاتی مواجه است و من از رئیس این فدراسیون تشکر می کنم که به حفظ و ایجاد آرامش درفضای فوتبال کمک کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای او رشته های  مختلف ورزشی تفاوت قائل است؟ افزود: یک معلم ورزشی که بیش از 40 سال در ورزش بوده و مطالعاتی زیادی داشته و درباره اخلاق ورزشی کتاب نوشته  بعید است بخواهد بین رشته های ورزشی تفاوت قائل شود

گودرزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قدردانی وی از کفاشیان به دلیل عدم ثبت نام وی برای انتخابات آتی فدراسیون فوتبال است، گفت: قدردانی من اصلا به این دلیل نیست. علی کفاشیان به ایجاد آرامش و جلوگیری از حاشیه ها کمک کرد.

وزیرورزش و جوانان همچنین  با بیان اینکه دارای 3 فرزند است، افزود: آنها اجازه استفاده از امکانات دولتی برای ورزش را ندارند و مانند مردم عادی برای ورزش باید بلیت تهیه کنند.

گودرزی درباره انجام سنت های  عید نوروز گفت: اهل سفرم اما سفرهای داخلی، نه خارجی. اگر به منزلم بیایید حتما عیدی می گیرید، ضمن اینکه حتما سال نو به دیدار بزرگترها خواهم رفت.

کد خبر : ۳۵۷۵۰۰