خبرگزاری کار ایران

ایران بار دیگر نشان داد که قدرت برتر آسیا است

کی‌روش: این برد تقدیم به کسانی که اعتقاد داشتند من استانداردهای لازم برای هدایت تیم ملی را ندارم

سرمربی تیم ملی گفت: امروز توانستیم به هدف اصلی‌مان که کسب پیروزی بود برسیم اما از آن مهمتر این بود که ایران بار دیگر نشان داد که قدرت برتر آسیا است و به‌عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شود.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پایان دیدار ایران و عمان اظهار داشت: در نیمه اول خوب بودیم. 90 دقیقه بازی امروز در دو کلمه خلاصه می‌شود؛ ما امروز قدرت و حاکمیت خود را نشان دادیم.

وی ادامه داد: در طول 90 دقیقه بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و مسئله‌ای که شما باید روی آن فکر کنید این بود که در 90 دقیقه حتی یک موقعیت گل هم به عمان ندادیم. فکر می‌کنم اگر در نیمه دوم دقت بیشتری در ضربات آخر می‌کردیم می‌توانستیم دو سه گل دیگر به عمان بزنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: امروز توانستیم به هدف اصلی‌مان که کسب پیروزی بود برسیم اما از آن مهمتر این بود که ایران بار دیگر نشان داد که قدرت برتر آسیا است و به‌عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شود. قرعه‌کشی در اواخر فروردین ماه انجام می‌شود و ما بار دیگر به‌عنوان تیم اول در این مراسم حاضر خواهیم بود تا نشان دهیم همچنان در رنکینگ فیفا بهترین تیم آسیا هستیم.

کی‌روش تأکید کرد: با نتیجه‌ای که امروز به دست آمد ایران با موفقیت مرحله اول مقدماتی 2018 را پشت سر گذاشت و امروز بابت این اتفاق من باید خوشحال باشم اما نیستم، به‌خاطر اینکه سفری که ما تا به امروز طی کردیم بسیار پرچالش و دشوار بوده است. من این صعود را در درجه اول به هواداران بسیار خوبمان تقدیم می‌کنم، هوادارانی که بسیار با محبت از من و تیمم حمایت کردند و این موفقیت را تقدیم به آنها می‌کنم.

وی افزود: از بازیکنانم تقدیر می‌کنم. از تمامی نفرات تیمم و کادرم بابت تمام کارهایی که برای موفقیت تیم ملی انجام دادند ممنونم و به آنها تبریک گفته و باید بگویم بازیکنان و کادر فنی در مدتی که با آنها کار می‌کردم از هر نظر بسیار خوب بودند. نمی‌توانم زحماتی را که کادرم انجام داده فراموش کنم و واقعاً از تمامی عوامل تیم که باعث موفقیت تیم شدند نهایت تشکر را دارم.

کی‌روش عنوان کرد: در آخر نمی‌توانم این موفقیت را به چند نفر خاص تقدیم نکنم، افرادی که درباره آنها خواهم گفت. ما در این راه افرادی را داشتیم که هیچ حمایتی از تیم ملی نکردند. این افراد هر کاری را که برای ایجاد تفرقه، دودستگی و شکست در تیم ملی بود انجام دادند و خطاب به من گفتند دزد و لمپن! روحیه تیمی ما را پایین آوردند. این افراد از درون و بیرون فدراسیون تنها دستاوردشان ایجاد عدم تعامل و تعادل در تیم ملی بود و قول‌های واهی که می‌دادند. آنها هیچ‌گاه تیم ملی را حمایت نکردند.

کی‌روش که بسیار عصبانی بود خاطرنشان کرد: این موفقیت کادوی خاص ما به آنها است به‌خاطر همه کارهایی که انجام دادند، افرادی که اعتقاد داشتند من استانداردهای لازم را برای هدایت و رهبری تیم ملی ندارم. امروز به‌راحتی می‌توانید رزومه و کارنامه کاری من را قورت دهید، امروز خیابان باز است تا هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند.

سرمربی تیم ملی در پایان صحبت‌هایش اجازه سؤال پرسیدن به خبرنگاران را نداد و نشست خبری را ترک کرد.

 

کد خبر : ۳۵۷۶۶۰