خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

شکست ذوب‌آهن و سایپا مقابل تبریزی ها/ توقف سپاهان در لحظات پایانی

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری سه بازی در شهرهای تبریز، هران و اصفهان و آغاز شد که در این روز، تیمهای گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و سپاهان نیز در خانه متوقف شد.

گسترش فولاد 4-3 ذوب‌آهن

در نخستین بازی از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل (ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش فولاد تبریز) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پرگل تیم میزبان به پایان رسید.

احسان پهلوان در دقیقه 6 گل اول تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند و شاگردان گل‌محمدی را پیش انداخت. 15 دقیقه بعد محمد ابراهیمی موفق شد گل تساوی را برای گسترش بزند، اما این پایان کار در نیمه اول نبود و در دقیقه 37 مهدی مهدی‌پور گل دوم ذوب‌آهن را زد. پس از آنکه در دقیقه 1+45 پیمنتا یک ضربه پنالتی را برای گسترش فولاد از دست داد، در دقیقه 4+45 مهدی مهدی‌پور گل سوم تیم میهمان را به ثمر رساند تا شاگردان گل‌محمدی با برتری 3 بر یک به رختکن بروند.

با گذشت پنج دقیقه از نیمه دوم سیدمحسن حسینی با گلزنی برای تیم گسترش فولاد اختلاف را به حداقل رساند و در دقیقه 77 محمد ابراهیمی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند، اما کار به همین جا ختم نشد و محمد ابراهیمی 10 دقیقه بعد باز هم توانست دروازه رشید مظاهری را باز کند تا این دیدار در نهایت با برتری 4 بر 3 تیم گسترش فولاد به پایان برسد.

گسترش فولاد با پیروزی در این بازی 34 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاد و ذوب‌آهن 38 امتیازی در رده چهارم جدول باقی ماند.

سایپا 0-1 تراکتورسازی

در بازی دیگر امروز در تهران سایپا در خانه و ورزشگاه دستگردی میزبان تراکتورسازی بود که در انتها تیم میزبان یک بر صفر نتیجه را به دیگر تیم تبریزی واگذار کرد تا شاگردان امیر قلعه نویی سال 95 را با پیروزی آغاز کنند.

تک گل بازی را شاهین ثاقبی در دقیقه 17 وارد دروازه سایپا کرد.

تراکتورسازی با این نتیجه 38 امتیاز شد و به رده چهارم صعود کرد و سایپا با 35 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

سپاهان 2-2 ملوان

همچنین امروز تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 30 دقیقه در اصفهان میزبان ملوان بندرانزلی بود که جدال دو تیم با نتیجه 2 به 2 به پایان رسید.

رسول نویدکیا در دقیقه 13 و لوسیانو پریرا دقیقه 90 (پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند و گل‌های ملوان را هم محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 65 و مازیار زارع دقیقه 2+90 به ثمر رساندند تا حساب کار 2 به 2 به پایان برسد.

سپاهان با این نتیجه 30 امتیازی شد و ملوان هم به امتیاز 23 رسید. هر دو تیم با این نتیجه در رده های 11 و 13 باقی ماندند.

 

 

 

 

کد خبر : ۳۵۷۸۷۵