خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ام لالیگا

بارسلونا 1-2 رئال مادرید؛ شاهکار شاگردان زیدان در نیوکمپ

در مهمترین بازی از هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید موفق شد رقیب دیرینه خود را در نیوکمپ شکست بدهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در مهمترین بازی از هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی زیبا و مهیج در پایان با حساب 2-1 به سود کهکشانی ها خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی از ساعت 11 شنبه شب به مصاف هم رفتند که طبق طرح از پیش مشخص شده، در ابتدای بازی مراسم باشکوهی به یاد یوهان کرایف، اسطوره فوتبال هلند و باشگاه بارسلونا برگزار شد.

12b3c1d5-5085-3328-a228-1edf5999560b

نیمه اول این بازی تقریباً به صورت پایاپای پیش رفت و دو تیم علیرغم اینکه در چند صحنه می توانستند به گل برسند، اما دروازه ها بسته ماند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اما بازی جذاب تر  و با برتری آبی اناری ها پیگیری شد و بالاخره این تیم بارسلونا بود که توانست بعد از چند دقیقه برتری کامل، در دقیقه 56 با ضربه سر جرارد پیکه از روی ضربه کرنر ارسالی راکیتیچ با یک گل از حریف خود پیش بی افتد.

a39bb012-62cb-3f48-94d0-bade5298bfbb

در ادامه اما شاگردان زیدان در تیم رئال به بازی مسلط شدند و توانستند در دقیقه 63 با ضربه زیبای کریم بنزما گل تساوی را وارد دروازه کلودیو براوو و بارسلونا کنند.

در ادامه بازی با برتری نسبی رئال در جریان بود که در دقیقه 82 گرت بیل توانست با ضربه سر دروازه بارسلونا را باز کند، اما در اقدامی بحث برانگیز داور بازی این گل را به دلیل خطا بودن نپذیرفت و دو دقیقه بعد از این تصمیم جنجالی نیز سرخیو راموس مدافع میانی رئال با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار برای رئالی ها سخت شود.

01099640

اما علیرغم این اخراج، کهکشانی ها به تسلط خود بر بازی ادامه دادند و بالاخره توانستند در دقیقه 85 توسط کریس رونالدو گل دوم خود را وارد دروازه تیم میزبان کنند تا این بازی حساس و جذاب در انتها با حساب 2-1 به سود شاگردان زیدان در تیم رئال مادرید به پایان برسد.

تیم رئال مادرید با این برتری، 69 امتیازی شد و در رده سوم جدول لالیگا اختلافش با بارسلونای صدرنشین را به 7 امتیاز کاهش داد.

 

 

کد خبر : ۳۵۸۲۱۳