خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در پی حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی تائید حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سوی کمیته استیناف این فدراسیون، مبنی بر محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی با سیاه جامگان، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در متن این اطلاعیه آمده است:

در آستانه بازی پرسپولیس برابر سیاه جامگان در هفته‌های پایانی لیگ برتر در حساس‌ترین شرایط فصل جاری که حمایت همه جانبه هواداران را نیازمندیم، در مواجهه با حکم صادره از سوی کمیته محترم استیناف از حضور تماشاگران محروم شده‌ایم. لذا ضمن احترام به تصمیم کمیته استیناف  و عذرخواهی از خیل کثیر هواداران به جهت محرومیت از حضور در ورزشگاه با وجود تمام اقدام‌ها و تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم با دعای خیر کلیه حامیان از بازی پیش رو سربلند خارج شویم. همچنین فرصت را مغتنم شمرده و ضمن دعوت از کلیه هواداران واقعی به رعایت شئون اجتماع و ارائه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در اجتماع پرشور ورزشگاه‌ها در جریان بازی‌ها، شایسته است تا همواره ضمن حمایت همه جانبه از تیم محبوب خود در همکاری با مسوولان برگزاری مسابقات و برقراری نظم و انضباط در مسیر جلوگیری از اتفاقات ناگوار قدم بردارند.

متاسفانه شخص یا اشخاص معدود و انگشت شماری با پرتاب وسائل آتش زا و انفجاری و توهین به مسوولین بازی و بازیکنان حریف موجبات تخریب وجهه تیم محبوب پرسپولیس را فراهم می‌آورند و با تحمیل حکم جریمه و محرومیت شرایط سختی را به باشگاه و بازیکنان و کادر فنی تحمیل می‌نمایند. بدیهی است شرایط حضور در ورزشگاه باید به نحوی ایجاد شود تا امکان سوء استفاده افراد فرصت طلب مهیا و فراهم نگردد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس همچنین بر این مساله تاکید دارد، سرمایه‌های واقعی و ماندگار باشگاه هواداران میلیونی تیم هستند. لذا با تقویت کانون هواداران و ایجاد ساز و کار مناسب بهترین شرایط حمایت از تیم را فراهم خواهیم کرد. این موضوع با توجه به هوش و ذکاوت بالای طرفداران محتمل شده و به لطف پرودگار روز به روز بهتر خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۵۸۴۱۳