خبرگزاری کار ایران

نبود تماشاگران باعث شده بود همه چیز بی‌روح شود

کاظمی: لیاقت شکست را داشتیم/قطعا در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: لیاقت این تیم باخت بود و برد را به پرسپولیس را تبریک می‌گویم.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم خیلی راحت 3 امتیاز را تقدیم پرسپولیس کردیم. به آن خودباوری که می‌خواستیم نرسیده‌ایم و متاسفم 10 نفره به برتری نرسیدیم. لیاقت این تیم باخت بود و برد را به پرسپولیس را تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به نبود تماشاگران پرسپولیس در این دیدار عنوان کرد: عدم حضور تماشاگران باعث شده بود که همه چیز بی‌روح شود. پرسپولیس در اوج آمادگی قرار دارد و در کورس قهرمانی است و حضور تماشاگران می‌توانست به زیبایی بازی کمک کند.

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد در خصوص اینکه بازیکنان تیمش خودشان را برنده می‌دانستند، گفت: چند پارامتر را باید در نظر بگیریم. به بازیکنان ذخیره‌مان گفتم که باید بازی را در بیاورید ولی آنها بازی را برای حریف درآوردند. مخصوصاً بازیکن خارجی که ظاهرا مثل «سوسو» دیگر بازیکن خارجی‌مان آمده که پول بگیرد. از بازیکنانم راضی هستم ولی از فرصت‌های آنچنانی گل خوردیم. ما توپ‌های 2 به 2 و 4 به 2 را خراب کردیم. شاید به خاطر عدم خودباوری و ضعف کادر فنی باشد.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم روی قول‌تان برای حفظ سیاه‌جامگان در لیگ برتر هستید یا خیر، گفت: صددرصد. دو بازی مستقیم با رقیبان‌مان داریم که در حال سقوط هستند. چند بازی دیگر هم داریم که روی آنها حساب باز کرده‌ایم. بازی با صبا تمام شد و رفت ولی 3 امتیاز  بازی با راه‌آهن را باید مشخص کنند. اگر هر مسئله دیگری بود، تا الان مشخص کرده بودند. تیم راه‌آهن به جای 7 بازیکن  8 بازیکن داده بود. ضمن ارادتی که به کمیته انضباطی دارم به این مسئله باید رسیدگی کنند.

وی عنوان کرد: قطعا در لیگ برتر می‌مانیم چون بازی مستقیم با رقبای‌مان داریم. کار زیاد سخت نیست.

 

کد خبر : ۳۵۸۴۹۱