خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

استقلال خوزستان 1-1 استقلال تهران؛ زیباترین بازی هفته برنده نداشت/همه چیز به سود پرسپولیس

آخرین بازی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در آخرین بازی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با حساب 1-1 مساوی به پایان رسید.

گل تیم استقلال تهران را در این بازی میثم مجیدی در دقیقه 33 به ثمر رساند و گل تساوی بخش استقلال خوزستان هم در دقیقه 73 با شوت زیبای فرشاد سالاروند وارد دروازه وحید طالب لو شد تا به این ترتیب زیباترین و مهمترین بازی این هفته لیگ برنده نداشته باشد.

استقلال با این تساوی 44 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند اما آبی‌پوشان 2 امتیاز حساس در فینال لیگ از دست دادند و استقلال خوزستان هم با 43 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. تساوی آبی‌پوشان تهرانی و اهوازی به سود پرسپولیس تمام شد و پرسپولیس اکنون فقط 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در رده سوم جدول است.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر
ورزشگاه: غدیر اهواز
داور : اشکان خورشیدی – آرمان اسعدی – سعید قاسمی – حسین زاهدیفر – ناظر: جواد تقی پور


استقلال خوزستان:

سرمربی: فرناندو خسوس، پیمان شیرزادی، کولی بالی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، میثم دورقی، حکیم نصاری (فیلیپ برتولدو  81)، علی اصغر عاشوری (فرشاد سالاروند 56)، فرشاد جانفزا (امید سینگ 66)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: عبدالله ویسی

استقلال تهران:

وحید طالب‌لو، میلاد فخرالدینی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، عادل شیحی، فرشید اسماعیلی (خرسند نیا  77)، خسرو حیدری (بهنام برزای 62)، محسن کریمی (مهدی مومنی 8) و پروپئیچ 
سرمربِی:پرویز مظلومی

اخطار :

خسرو حیدری (27) - پروپئیچ  (65) از استقلال

حکیم نصاری (30) - دانیال ماهینی (55) - کولی بالی (88) از استقلال خوزستان

شرح گلها:

0-1 (استقلال تهران - دقیقه 32): ضربه آزاد استقلالی های تهران پس از چند رفت وب برگشت به خسرو حیدری رسید و سانتر خسرو حیدری را میثم مجیدی با یک ضربه سر به گل تبدیل کرد تا به تیم سابقش گلزنی کند.

1-1 (استقلال خوزستان – دقیقه 73): پاس حکیم نصاری در میانه میدان به فرشاد سالاروند رسید،وی از راه دور ضربه ای فوق العاده ای زد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

 

کد خبر : ۳۵۸۵۰۳